Nowa strategia Bonduelle

Udostępnij artykuł
Dbałość o środowisko naturalne staje się dziś jednym z najbardziej pożądanych elementów działalności firm. Aby znaleźć się na podium i stać się prawdziwym liderem wyznaczającym trendy niezbędny jest tzw. zrównoważony rozwój. Od lat stanowi on DNA marki Bonduelle. Do swojej strategii firma wprowadza właśnie politykę B!PACT, która wzmocni jej starania o tworzenie żywności pochodzenia roślinnego przy jak najmniejszej ingerencji w naturę.

Polacy coraz liczniej dołączają do grona klientów, dla których wyznacznikiem na zakupach nie jest już tylko cena. Liczą się jakość i skład produktów, sposób produkcji, a także całościowa polityka firm. Na rosnące oczekiwania konsumentów odpowiada Bonduelle. Jako globalny producent warzyw, firma szczególną troską otacza środowisko naturalne, które jest dla niej podstawowym narzędziem pracy. – Naszymi priorytetami od lat są ochrona gleby i różnorodności biologicznej oraz skoncentrowanie biznesu na człowieku, dzięki dostarczaniu żywności pochodzenia roślinnego jak najlepszej jakości – tłumaczy Anna Telakowiec, dyrektor marketingu. – Strategia B!PACT, którą będziemy realizować przez najbliższe pięć lat to naturalna konsekwencja naszych dotychczasowych działań. W długofalowej perspektywie chcemy, aby wszystkie produkty firmy pochodziły ze zrównoważonego rolnictwa, rolnictwa ekologicznego i nie zawierały pozostałości pestycydów – dodaje.

Z tej swoistej gwarancji marki polscy konsumenci mogą korzystać już dziś sięgając m.in. po Złocistą Kukurydzę i Groszek Tradycyjny w puszce. Oba produkty sprzedawane są z nowymi etykietami, na których znajduje się informacja, że są to warzywa bez pozostałości pestycydów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Bonduelle – natura zobowiązuje!

B!PACT to jednak dużo więcej. W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy, aby wszystkie opakowania Bonduelle nadawały się do przetworzenia /recyclingu lub ponownego użycia – tłumaczy Anna Telakowiec. – Planujemy także, że do roku 2025 Grupa będzie uprawiać 100 proc. swoich areałów stosując co najmniej jedną alternatywną metodę uprawy – dodaje. Strategia zakłada również promocję sezonowych i lokalnych produktów czy ochronę bioróżnorodności oraz gleby poprzez zastosowanie m.in. techniki siewu bezpośredniego, eliminację GMO i szczegółowe badanie produktów. W planie na najbliższe pięć lat znajduje się również rozszerzenie oferty producenta o produkty organiczne.

Najnowsza strategia Bonduelle to naturalna konsekwencja rozwoju firmy, która od lat aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju i prowadzi politykę innowacji stale dostosowując ją do współczesnych warunków. Wszystko po to, by jako globalny lider na rynku warzyw przetworzonych zapewnić konsumentom produkty najwyższej jakości i konsekwentnie zmniejszać swoje oddziaływanie na środowisko naturalne.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.02.2020
Aktualizacja: 27.02.2020