Nowe marki gastronomiczne w Centrum Praskim Koneser

Udostępnij artykuł
Od piątku 26 kwietnia br. wspólny lokal dwóch sieci zaprasza gości.  To pierwsze miejsce na gastronomicznej mapie Polski, w którym pojawiły się obie marki stworzone przez Foodio Concepts z grupy Helios. W restauracji można spróbować zarówno oryginalnych Van Dogów w wersji gourmet, jak i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.

Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych i zaskakujących doznań smakowych. Wśród propozycji nowej sieci fast-casual królują Van Dogi w wersji gourmet – z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, w chrupkiej Van Bułce wypiekanej specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego, z mnóstwem nietypowych dodatków i oryginalnych sosów. Goście restauracji mogą zamówić również Van Fryty podawane na wiele sposobów i wybrać jednego z szalonych, kolorowych freak shake’ów.

– Van Dogiem chcemy wyprowadzić z błędu osoby przekonane, że o frytkach i hot dogach powiedziano już wszystko, a uliczne jedzenie wszędzie smakuje tak samo! Nasz nowy koncept debiutuje w towarzystwie pierwszego w stolicy Papa Diego w wyjątkowej przestrzeni Konesera, która staje się jednym z ciekawszych miejsc na warszawskiej gastromapie – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Receptury Van Doga są inspirowane kuchnią całego świata, ale także tradycyjnymi polskimi smakami i lokalnymi produktami. W menu znalazły się m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem.

Lokal w Centrum Praskim Koneser to także debiut konceptu Papa Diego w Warszawie. Dotychczas lokale tej sieci, specjalizującej się w daniach kuchni meksykańskiej, zostały otwarte w Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Pruszkowie i Wołominie.

Wspólny lokal Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser to pierwsze tego typu przedsięwzięcie spółki Foodio Concepts. Na powierzchni 166 mkw znalazły się oba koncepty, stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity – także w wersji bezalkoholowej, oraz chelady – oryginalny mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.04.2019
Aktualizacja: 30.04.2019