Nowe, słodkie marki w Galerii Północnej

Udostępnij artykuł
Centrum weszło w nowy rok z rozszerzoną ofertą gastronomiczną. W grudniu do najemców nowoczesnej galerii handlowej na Białołęce dołączyła sieć Owocowy Raj, z ofertą słodkich gofrów, lodów świderków oraz świeżo wyciskanych soków i koktajli oraz Kołacz na okrągło, serwujący tradycyjne węgierskie przysmaki.

Pod koniec 2018 roku do oferty Galerii Północnej dołączyły dwie nowe marki gastronomiczne. Od grudnia klienci obiektu mogą delektować się oryginalnymi węgierskimi kołaczami dostępnymi
w ramach dwóch stoisk Kołacze na okrągło oraz pysznymi goframi, koktajlami i sokami, oferowanymi przez Owocowy Raj.

– Nowe punkty gastronomiczne to propozycja przede wszystkim dla osób szukających miejsca na szybką przekąskę podczas zakupów. Kołacze na okrągło to stoisko z węgierskimi przysmakami produkowanymi według tradycyjnej receptury. Pysznie smakują zarówno jako deser jak i oryginalna alternatywa pierwszego lub drugiego śniadania. Owocowy Raj to stoisko ze słodkimi przekąskami i zdrowymi napojami. Autorskie soki czy koktajle z pewnością przypadną do gustu naszym dorosłym klientom, dzieci ucieszą gofry i lody świderki. Jestem przekonana, że obydwa punkty doskonale uzupełnią obecną ofertę gastronomiczną Galerii Północnej – powiedziała Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

SWEETS & COFFEE – Grudzień 2018
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <

Kołacz na Okrągło to już międzynarodowa marka, która serwuje prawdziwe węgierskie kołacze pachnące słodkim aromatem gorącego ciasta drożdżowego, cynamonu i wanilii. Tradycyjne ciasto kominowe znane szerzej jako trdelnik czy kurtos, wyrabiane jest według oryginalnej receptury z wykorzystaniem wyłącznie naturalnych składników. Kołacze wypiekane są na miejscu na bukowych wałkach i serwowane z posypkami – cynamonem, orzechami, migdałami lub czekoladą, które podczas obróbki termicznej tworzą chrupiącą skorupkę. Ofertę stoisk Kołacze na okrągło uzupełniają także wytrawne placki kołaczowe oraz zawijańce podawane z sosami. Stoiska zlokalizowane są przy głównych wejściach do Galerii Północnej od strony ul. Światowida i ul. Trakt Nadwiślański.

Owocowy Raj to słodki przystanek w zakupach, serwujący m.in. gofry według autorskiej receptury z różnymi dodatkami, amerykańskie lody świderki, świeżo wyciskane soki i koktajle według własnych receptur. Zdrowe przekąski pomagają utrzymać dobrą kondycje przez cały dzień i są doskonałą alternatywą dla szybkiego posiłku o każdej porze dnia. Stoisko Owocowy Raj znajduje się na parterze Galerii Północnej obok apteki i sklepu Super-Pharm.

Szeroka oferta gastronomiczna to jeden z niewątpliwych atutów Galerii Północnej. Całkowita powierzchnia przeznaczona pod restauracje oraz kawiarnie to prawie 3000 m², większość z nich zlokalizowana jest w strefie food court na drugim piętrze obiektu. Część stoisk i lokali, przede wszystkim punkty oferujące słodkie przekąski takie jak Owocowy Raj czy Kołacze na okrągło, znajduje się też na innych poziomach galerii. Łącznie w Galerii Północnej dostępnych jest ponad dwadzieścia punktów gastronomicznych, zarówno znanych międzynarodowych marek, jak i mniejszych konceptów z kuchnią z całego świata. Klienci obiektu mogą więc wypić dobrą kawę od wczesnych godzin rannych, zjeść szybki lunch czy celebrować weekendowy obiad z rodziną. W ofercie Galerii Północnej każdy znajdzie dla siebie coś pysznego, wśród propozycji jest m.in. Shizen Restaurant & Sushi Bar dla wielbicieli kuchni japońskiej, Makarun z daniami kuchni włoskiej i polskiej, popularne amerykańskie restauracje Pizza Hut, McDonald’s i KFC, Salad Story dla poszukiwaczy zdrowego jedzenia, jak i popularne kawiarnie Starbucks i Green Coffee Nero. W centrum powstała tez pierwsza na północy Warszawy restauracja Bierhalle. Delektowaniu posiłkiem w Galerii Północnej sprzyja komfortowo wyposażony food court ze strefą dla dzieci i bezpośrednim wyjściem na zielony dach. Wiosną i latem jest to chętnie wybierane miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu dla okolicznych mieszkańców. Popularności zaplecza gastronomicznego Galerii Północnej nie zagroziły nawet niehandlowe niedziele. Lokale gastronomiczne zapraszają klientów na późne śniadanie, lunch czy obiad przez siedem dni w tygodniu i cieszą się zainteresowaniem klientów także w dni wolne od handlu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.01.2019
Aktualizacja: 29.01.2019