Nowe stroje służbowe dla pracowników sieci Campanile

Udostępnij artykuł
Udział w akcjach charytatywnych, nowy program lojalnościowy Instant Flavours Benefit oraz zmiana wizerunku pracowników sieci Campanile – końcówka roku 2019 była dla Louvre Hotels bardzo dynamiczna.

Niewątpliwą ciekawostką jest sposób zmiany identyfikacji wizualnej pracowników sieci hoteli Campanile, którzy z końcem roku otrzymali nowe uniformy i od tego czasu prezentują je dumnie wszystkim odwiedzającym hotele gościom.

Louvre Hotels Group od dłuższego czasu kieruje do swoich pracowników specjalny projekt „Teraz Ty, teraz My”, którego głównym zadaniem są wspólne działania na rzecz ulepszania swojego miejsca pracy – sukces projektu wynika z dużego zaangażowania samych pracowników. Nie bez powodu LHG otrzymało w 2019 roku certyfikat The Best Place to Work.

Za doskonałe podsumowanie I edycji projektu uznano jeden z pomysłów, dotyczący stworzenia nowego i autorskiego wzoru stroju służbowego dla pracowników sieci hoteli Campanile. Ogłoszony konkurs na zaprojektowanie nowych kreacji cieszył się dużym zainteresowaniem – okazało się, że wśród pracowników sieci Campanile nie brakuje ciekawych pomysłów i nowatorskich rozwiązań. Ostatecznie, pracownicy głosując, wspólnie wybrali jeden projekt, który zawierał wszystkie wymagane części składowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o kolorystkę dedykowaną marce – kolory biel i granat oraz nowo powstałe logo Hello, które nadaje lekkości i odzwierciedla podejście do gościa.

Kolejny etap to współpraca z profesjonalną firmą – zwyciężczyni konkursu została zaproszona do siedziby pracowni projektowej we Francji, aby już na miejscu przyjrzeć się poszczególnym etapom pracy profesjonalistów, w których sama brała również aktywny udział. Następny krok to produkcja kolekcji ubrań, na której finalny efekt czekali wszyscy.

I tak powstały trzy warianty strojów dla kobiet i mężczyzn w zależności od wykonywanej pracy, od firmowego t-shirta, przez wersję casual, aż po opcję elegancką. Końcowy efekt zasługuje na pozytywny komentarz.

Bardzo cieszymy się z dużego zaangażowania, do którego zachęcił nas wszystkich projekt „Teraz Ty, teraz My”, jest to dla nas wskazówka, że ścieżka, jaką firma zdecydowała się iść, to prawidłowy kierunek do stworzenia uczciwego i odpowiedzialnego miejsca pracy, a tym samym do współpracy z zadowolonym zespołem – mówi Natalia Kukowska, dyrektor Regionu Zachodniego i hotelu Campanile Bydgoszcz. Projekt w różnych formach będzie z pewnością kontynuowany w kolejnych latach – dodaje Natalia Kukowska.

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.01.2020
Aktualizacja: 23.01.2020