Nowości Gastronomiczne już dostępne!

Udostępnij nas na:
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania.

Na naszej okładce Katarzyna Wasilewska, właścicielka restauracji Dom Polski. Wielbicielka tradycyjnych, rodzimych smaków, która w pełnej humoru rozmowie, przeniosła nas do czasów, gdy rodziła się jej pasja do gastronomii. Opowiedziała też o znanych osobistościach, które miała okazje gościć oraz dlaczego nie planuje otwarcia kolejnego lokalu.

W najnowszym wydaniu także wywiad z Tadeuszem Mullerem, twórcą dań przepełnionych kreatywnością, ale i nowymi smakami. Opowiada o nowościach w menu ORZO, w tym o prawdziwym hicie: wegańskim mięsie. Z kolei Karolina Szymańska, właścicielka konceptu 5 Składników, podzieliła się historią marki, która inspirowana jest Azją. Artur Skotarczyk, szef kuchni restauracji Muga przedstawił swoje zdanie na temat restauracji premium oraz trendów, które mogą namieszać w gastronomii.

Członkowie ZP HoReCa Mariola i Grzegorz Skalmowscy ze Snails Garden przenoszą nas do świata ślimaków, a Marta Panfil z Agencji Fika odpowiada na pytanie: w jaką reklamę warto inwestować. Katarzyna Westrych-Pavy z 370Studio  przedstawia elementy wyposażenia, bez których nie obędzie się żaden punkt gastronomiczny. Wracamy też do tematu niedziel bez handlu. Przedstawiciele marek ORZO, Weranda Family i Krowarzywa, które nie działają w centrach handlowych – podzielili się swoimi przemyśleniami na ten temat.

Seweryn Piechowicz z restauracji Bubbles rozebrał wołowinę na czynniki pierwsze, a kucharze z Warszawskiego Sznytu, Rusztowania, ibis Kraków i Colorado Steakhouse przekazali nam swoje propozycje dań na grilla. W numerze przeczytacie Państwo też, kim jest sommelier z prawdziwego zdarzenia i jak rozpoznać dobry koniak.

Mamy nadzieję, że treści, które publikujemy w numerze zaciekawią Państwa i pomogą w codziennym zarządzaniu.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym szczególnie zależy na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do szerokiego grona właścicieli restauracji.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Wydawcą jest BROG B2B – platforma mediów efektywnej komunikacji B2B – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.


Kontakt – BROG B2B

Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus, redaktor naczelna
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.