Nowy design w Costa Coffee

Udostępnij artykuł
Ogólnopolska sieć kawiarni zakończyła właśnie generalne remonty dwóch lokali. W związku z nową globalną koncepcją Costa Coffee zmienił się wystrój wnętrz oraz wyposażenie. Nowy design o nazwie Spectrum zagościł w Gdańsku w kawiarni na ulicy Długiej oraz w Warszawie w lokalu przy ulicy Miodowej.

Ledony szyte na miarę                                                           

Pierwszą lokalizacją, która przeszła proces zmiany aranżacji jest kawiarnia znajdująca się w Gdańsku.  W ramach modernizacji lokal został kompleksowo wyremontowany wraz z wymianą mebli i instalacji.  W kawiarni zamontowany został w niej typowy dla Costa Coffee ledon, który swoim hasłem – „Długa przerwa na kawę” nawiązuje do lokalizacji, a także zachęca gości do częstych i długich odwiedzin. Podobnie w Warszawie zawisła instalacja odwołująca się do nazwy ulicy, przy której znajduje się kawiarnia. W lokalu przy ulicy Miodowej zamontowany został ledon z napisem „Miodzio kawa”. W każdej z kawiarni pojawiły się również dwie nowe instalacje artystyczne odnoszące się do tematyki kawy oraz Latte art, które zostały zaprojektowane przy Global Team Costa Coffee z Wielkiej Brytanii.

Spektakularny design

Nowy design o nazwie Spectrum wyróżnia się połączeniem elementów drewnianych i tych stylizowanych na marmurowe. W aranżacji dominują barwy granatowe, szarości oraz oczywiście kolor charakterystyczny dla Costy kolor „Costa Red”. Uwagę przykuwają złote wykończenia barierek, stolików oraz elementów oświetlenia. Na ścianach zawisły lustra, które powiększają optycznie przestrzeń. W zmodernizowanych kawiarniach pojawiły się rośliny, nowe ekspozytory na produkty, a także stylowo urządzony bar do obsługi klientów. Strefy zaaranżowane dla gości Costa Coffee zostały dodatkowo powiększone.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.
Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.04.2019
Aktualizacja: 24.04.2019