Nowy koncept lodziarni w CH Arkadia

Udostępnij artykuł
To miejsce, w którym każdy może samodzielnie skomponować swój ulubiony deser, łącząc różne smaki włoskich lodów z kolorowymi dodatkami. Miesiąc po otwarciu, popularność lodziarni szybko rośnie. Właściciele rozpoczęli już rozmowy z zarządcami kolejnych centrów handlowych, którzy sami zgłaszają się z propozycją najmu powierzchni. Gelateria Ice Dream znajduje się na I piętrze warszawskiej galerii. Punkt ma formę wyspy, zlokalizowanej na środku strefy foodcourt.

Self service gelateria to zupełnie nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów. Wszystko polega na tym, że każdy nakłada je sobie sam i decyduje o tym, jak duża ma być porcja i jakie smaki chce zobaczyć w rożku lub kubeczku. Płaci się w zależności od tego, ile waży ostateczna porcja. Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce jest to nowość.
Lody w czterech krokach
Ideą Ice Dream jest to, by każdy mógł komponować  lodowy deser według własnego uznania. Instrukcja tworzenia lodów zawiera się w czterech krokach. Po pierwsze, decydujemy, czy chcemy kubeczek czy wafelek. Krokiem drugim jest nałożenie lodów, wybierając ze smaków dostępnych w automatach. Następne są dodatki – kolorowe posypki, sezonowe owoce, kuleczki z jadalnego brokatu, wiórki czekolady. Na koniec gotowy deser ważymy przy kasie i płacimy w zależności od wielkości porcji.
– Składniki, z których wytwarzamy nasze lody trudno znaleźć w Polsce, dlatego lwią część sprowadzamy bezpośrednio z Włoch. Dzięki temu możemy zaoferować całą paletę niespotykanych smaków i kolorów. W Ice Dream można wybierać zarówno spośród smaków tradycyjnych i dobrze znanych, ale też bardziej egzotycznych, takich jak: vege mango, banan czy zielona herbata. Jest też czarna wanilia, niebieskie migdały, a nawet… wata cukrowa i tęczowy jednorożec – tłumaczy Jakub Szeliga, pomysłodawca konceptu.
Ice dream planuje rozwój

Gelateria na razie dostępna jest jedynie w warszawskim centrum Arkadia, właściciele mają jednak w planach otwieranie kolejnych punktów w całej Polsce. Pierwszy z nich już udowodnił, że miejsce to cieszy się popularnością wśród młodzieży, par, jak i rodzin z dziećmi. Pod kątem tych ostatnich, Ice Dream nawiązał współpracę ze zlokalizowaną w Arkadii Salą Zabaw Fikołki. W maju i czerwcu dzieci obchodzące urodziny w Fikołkach oraz całe rodziny, mogą liczyć na upominek od lodziarni, którym są vouchery na lody według ich własnej koncepcji.

Powstające w Ice Dream desery zaczynają podbijać media społecznościowe. Facebookowe grafiki Ice Dream zostały docenione przez branżowe portale, zdjęcia własnoręcznie wykonanych lodów regularnie zamieszczają na swoich profilach klienci.

– Ice Dream udowadnia, że lody mogą być nie tylko smaczne, ale i piękne. Co więcej, nasze lody okazują się też niesamowicie fotogeniczne. Co rusz słyszymy opinie, że jesteśmy bardzo instagramowi. Trzeba przyznać, że coś w tym jest, kiedy patrzymy na kolejnych klientów, którzy przed spróbowaniem loda najpierw robią mu zdjęcie – dodaje Jakub Szeliga.

Lodziarnia otwarta jest od poniedziałku do czwartku w godzinach 10-20, w piątki i soboty 9-23, a także w każdą niedzielę, również w niedziele niehandlowe, między godziną 10 a 21.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.05.2019
Aktualizacja: 08.05.2019