Nowy koncept sieci Redberry

Udostępnij nas na:
Przedstawiciel segmentu mrożonych jogurtów w Polsce planuje rozwijać swoją działalność o nową markę Hummus Love. Są to pierwsze tego typu restauracje w Polsce, które powstały w centrach handlowych. W tym celu zostaną przeprojektowane dotychczasowe wyspy i bary sokowe, które będą swoich gości zachęcały również do spożywana dań na bazie hummusu. Zmieni się nie tylko koncepcja biznesowa, ale również wizualna.

Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze tego typu punkty wzbogacone są również o inne propozycje w menu’’tzw. zdrowe przekąski’’, które zapewniają różnorodność, ale przede wszystkim dostępność przez cały rok. Mogą to być przekąski „super food”, mixgranole czy też zestawy śniadaniowe/lunchowe. Obok nich pojawi się hummus, który jest hitem gastronomicznym. Takie lokale znajdziemy już w centrach handlowych jak Złote Tarasy czy Blue City w Warszawie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Zdecydowaliśmy się na to połączenie, ponieważ wegetariańska kuchnia jest pełna zdrowia, kolorów, natury, oryginalnych połączeń smakowych. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię, jaką jest przede wszystkim zdrowe odżywianie oraz czerpanie radości z jedzenia. Wprowadzając nowy koncept do naszych wysp musimy je całkowicie przeprojektować. Przy okazji odświeżyliśmy również aranżację lokali pod kątem wizualnym. Są nowoczesne, a elementy wyposażenia głównie drewniane – mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redberry. – W Redberry, jak i Hummus Love wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości – podsumowuje.

Redberry posiada obecnie 12 punktów w pięciu największych miastach w Polsce. Znajdują się w popularnych lokalizacjach w centrach handlowych. Marka na rynku z powodzeniem funkcjonuje od 2011 roku. Działalność pod znanym szyldem jest możliwa również na zasadach franczyzy. Idąc krok dalej franczyzobiorcy mogą zainteresować się również posiadaniem restauracji Hummus Love. Możliwe jest połączenie obu konceptów.

Do tej pory marka rozwijała się w postaci wysp w centrach handlowych. Planuje również otworzenie lokali poza tego typu obiektami.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione