Nowy lokal Papa Diego

Udostępnij artykuł
Papa Diego i jego wyrazista, meksykańska kuchnia 20 grudnia zawitał do centrum handlowo-rozrywkowego Posnania. Goście odwiedzający lokal sieci mają okazję skosztować m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli, a także lokalnej wersji tych dań – z ziemniakami i gzikiem.



Papa Diego w Poznaniu zaprasza na meksykańską ucztę: tacos z wyjątkowymi salsami, m.in. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas oraz burrito lub burrito bowli z kurczakiem w korzennym sosie mole. Na lokalnych tradycjonalistów czeka wariacja meksykańskich potraw z ziemniakami i gzikiem, prawdziwe łasuchy zaspokoją ochotę na słodycze chrupiącymi churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia, mogą wybrać salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, z których najostrzejsza to Carolina Reaper osiągająca nawet 2,2 mln SHU (Scoville Hotness Unit). Uwaga: można ich spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Papa Diego w Posnanii znajduje się w strefie restauracyjnej galerii, na poziomie pierwszym. Goście centrum handlowego odwiedzający zarówno Papa Diego, jak i kino Helios, mogą skorzystać z wyjątkowej oferty – papierowy lub elektroniczny bilet do kina uprawnia do otrzymania porcji słodkich churros do zamówienia w Papa Diego. Ponadto, w każdy poniedziałek małe nachosy dodawane są do burrito za pół ceny, a w każdy wtorek zestawy tacos są powiększane o dodatkowe taco.

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.


Papa Diego w Poznaniu to trzeci lokal sieci, po otwartych w listopadzie br. restauracjach w Katowicach i Gdańsku. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura), Katowicach (Galeria Katowicka) i Opolu (CH Karolinka). W wynajmie powierzchni pod lokale Foodio Concepts doradza agencja Colliers International, współpracująca także z siecią Helios.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.12.2018
Aktualizacja: 27.12.2018