Nowy prezes Best Western Hotels & Resorts

Udostępnij artykuł

Jim Cosgrove wnosi do zarządu Best Western Hotels&Resorts głęboką znajomość rynku oraz wiedzę pozyskaną podczas swojej dotychczasowej pracy zawodowej jako drugiej generacji właściciel hotelu pod szyldem sieci. Na przestrzeni lat w strukturach firmy pełnił rozmaite role menadżerskie, a jego głębokie zaangażowanie w rozwój marki oraz fakt, że wychował się w biznesie hotelarskim, zdaniem kierownictwa Best Western Hotels&Resorts będą instrumentalne dla kolejnego roku pełnego sukcesów.

– Z zadowoleniem stwierdzam, że nowym prezesem zarządu został Jim Cosgrove, który dla naszej marki jest niekwestionowanym liderem i wizjonerem – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. – To osoba, która rozumie DNA Best Western i jestem przekonany, że jego oddanie hotelarzom oraz zaangażowanie w kwestie związane z przyszłością sieci przyniesie nam sukcesy w 2018 roku – dodał.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2017

Jim Cosgrove karierę zaczął w bardzo wczesnym wieku, wychowując się w hotelarskiej rodzinie, do której przez ponad 40 lat należał wielokrotnie nagradzany Best Western Plus Revere Inn & Suites w Pensylwanii.

Do zarządu sieci wybrany został w 2011 roku jako reprezentant interesów właścicieli hoteli Best Western w 20 stanach i prowincjach wschodnich Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Poza pracą jako członek zarządu, pełnił także funkcję jego wiceprezesa (2017) oraz sekretarza i skarbnika (2016). Cosgrove przez lata był także zaangażowany w szereg innych działań, m. in. marketingowych, na poziomie stanowym i globalnym.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.01.2018
Aktualizacja: 18.01.2018