Od teraz wszystkie wydania czasopism BROG B2B interaktywne!

Udostępnij artykuł
Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee oraz Stacja Benzynowa & Convenience Store od swoich najbliższych wydań, w wersji elektronicznej będą ukazywać się w nowej, interaktywnej odsłonie. Oznacza to, że całą zawartość magazynu, w tym także oferty i reklamy prezentowane na ich łamach, będzie można od teraz wzbogacić o dodatkowe elementy efektywnej komunikacji. Oczywiście, tradycyjnie przypominamy, iż pełen dostęp do wszystkich naszych czasopism jest dla wszystkich całkowicie bezpłatny! Zachęcamy do lektury i współpracy!
Czasopisma branżowe horeca

Nowe funkcjonalności to pakiet, który łączy doskonale znaną w branży naszą wieloletnią tradycję wydawniczą z formami komunikacji, które umożliwia najnowsza technologia. To nie tylko najlepszy, precyzyjny i bezpośredni kanał komunikacji z ekspertami, możliwość dołączania materiałów video, czy opracowań źródłowych i uzupełniających, ale również skuteczny nośnik dla ofert i przekazów reklamowych, które od teraz zyskują, np. możliwość bezpośrednich przekierowań do stron prezentujących od razu ich wszelkie szczegóły. To wspaniałe uzupełnienie naszej oferty ze strefy wydawniczej, która znacznie poszerza zakres możliwości współpracy oraz stopień jej efektywności w komunikacji „business to business” – powiedział Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B. 

Bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich dostawców produktów, usług i rozwiązań, do skorzystania z nowych funkcjonalności e-wydań naszych czasopism. Nowe możliwości pozwolą na zastąpienie dotychczas jednowymiarowego przekazu standardowej reklamy graficznej, niezmiernie bogatą formą interaktywnej komunikacji, która umożliwi pełniejszą prezentację oferty, walorów produktów i rozwiązań, a czytelnikom przekaże kompleksową informację na temat oferentów i ich propozycji.

NOWE MOŻLIWOŚCI:

– linkowanie reklam / ofert / ogłoszeń / wypowiedzi / informacji PR do właściwych stron prezentujących ich wszelkie szczegóły;
– osadzanie materiałów video, jak filmy reklamowe, szkolenia, wystąpienia, webinary, zapowiedzi;
– linkowanie fragmentów treści / zagadnień przekierowujących do materiałów źródłowych, uzupełniających, pogłębiających wątek.

KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:

– wysoki stopień efektywności komunikacji reklamowej i marketingowej;
– najwyższy z możliwych zasięg dotarcia wśród odbiorów z branży HoReCa oraz stacji paliw;
– możliwość wielokrotnej ingerencji w poczytne wydania archiwalne, jak podmiana reklam, linków odnośników.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.05.2020
Aktualizacja: 17.08.2020