Odra Pak – krótszy czas obsługi i więcej produktów ekologicznych

Udostępnij artykuł
Konsorcjum Handlowe Odra Pak rozpoczęło budowę Magazynu Centralnego. Inwestycja pozwoli na kilkakrotne zwiększenie możliwości logistycznych i rozszerzenie oferty produktów przyjaznych środowisku. Magazyn Centralny powstaje w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec. Zakończenie pierwszego etapu budowy planowane jest na styczeń 2019 r.

Inwestycję realizuje nowo powołana spółka Odra Pak Logistyka, która będzie zarządzać Magazynem Centralnym także po jego wybudowaniu. Centrum logistyczne powstaje w dwóch etapach.

W pierwszym – zbudowany zostanie magazyn wysokiego składowania o pojemności 2900 miejsc paletowych, budynek dostaw oraz biurowiec o powierzchni ok. 700 mkw. Zakończenie tego etapu inwestycji planowane jest na styczeń 2019 roku. W dalszej kolejności powstanie magazyn na około 4 tys. miejsc paletowych. W Magazynie Centralnym zatrudnienie znajdzie około 40 osób. Planowany koszt inwestycji to około 14 mln złotych.

Równolegle firma wdraża system informatyczny ERP i WMS oraz opracowuje nową platformę zamówień e-commerce.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Odra Pak stale reaguje na potrzeby rynku, a wręcz stara się je wyprzedzać. Stąd decyzja o inwestycji w budowę Magazynu Centralnego i wdrożeniu nowych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu zwiększymy efektywność i znacznie skrócimy czas obsługi klientów. Wprowadzimy też do sprzedaży więcej  produktów ekologicznych, które wkrótce staną się rynkowym standardem – powiedział Radosław Naskręt, prezes Konsorcjum Handlowego Odra Pak.

Konsorcjum Handlowe Odra Pak z siedzibą w Bolesławcu, to jedyna ogólnopolska Grupa Zakupowa zrzeszająca hurtownie oraz producentów z branży opakowaniowej, środków czystości, artykułów biurowych, wyposażenia gastronomii, artykułów dekoracyjnych i AGD. Firma istnieje od 20 lat i ma obecnie 35 oddziałów w całej Polsce. Oferuje ponad 15 tysięcy towarów, w tym produkty marki własnej PERFECTO. Firma została czterokrotnie wyróżniona przez „Puls Biznesu” tytułem Gazeli Biznesu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.09.2018
Aktualizacja: 27.09.2018