Olimp umacnia swoją pozycję w stolicy

Udostępnij nas na:
Kolejny lokal sieci rozpoczął swoją działalność 7 lutego. To już 13 punkt uruchomiony pod szyldem tej marki w Warszawie. Restauracja działa w nowym koncepcie wizualnym; świeżym, nowoczesnym, komfortowym dla gości. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia. Najnowszy lokal znajduje się w Graffit Office przy ul. Domaniewskiej 28.

Restauracje Olimp. Przykładamy wagę do smaku to najpopularniejsza marka w portfolio Gastromall Group. To dojrzały, rozbudowany koncept u którego podstaw leżą 3 filary: świeże jedzenie przygotowane od podstaw na miejscu przez doświadczonych kucharzy, prosty system sprzedaży – samoobsługa pozwalająca Gościom na komponowanie posiłku, oraz cena – ujednolicona za 100 gramów jedzenia. Sieć liczy obecnie 85 restauracji, dynamika otwarć utrzymuje się na poziomie kilkunastu rocznie.  

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.