Orbis rozwija sieć w Bułgarii

Udostępnij artykuł
Grupa Orbis, strategiczny partner Accor – wiodącej na świecie grupy hotelarskiej – rozwija portfolio w Bułgarii. Właśnie została podpisana umowa o zarządzanie pierwszym ibis Styles w Bułgarii.

– Hotel ibis Styles Sofia City zaoferuje 116 pokoi i powita pierwszych gości w 2021 roku. W Sofii nie ma jeszcze takiego produktu hotelowego jak ibis Styles, a ze względu na wyjątkowe połączenie korzyści, takich jak nowoczesna koncepcja, zaawansowana technologia i najlepsze międzynarodowe praktyki jesteśmy przekonani, że ta marka będzie  trafionym wyborem dla tej lokalizacji. Hotel ibis Styles wzbogaci standardy jakości bułgarskiego przemysłu rozrywkowego i MICE. Ta nowa inwestycja będzie wsparciem lokalnej gospodarki i stworzy nowe miejsca pracy – powiedziała Radina Stoyanova, kierownik projektu hotelowego. – Hotel będzie się mieścić w wielofunkcyjnym kompleksie łączącym skrzydło hotelu, część biurową i zaplecze konferencyjne z salą dla ponad 300 osób. Ibis Styles Sofia City będzie zlokalizowany w nowej, dynamicznej części Sofii, gdzie czas jest jednym z najcenniejszych aktywów dla nowych firm – w bulwarze Tsarigradsko shose w pobliżu Sofia Tech Park, centrum handlowego i portu lotniczego Sofia oraz kilka minut od centrum miasta. To właśnie zegarki i zegary będą głównym motywem aranżacji wnętrz tego nowego hotelu – dodaje Radina Stoyanova.

– Orbis, ze swoim strategicznym inwestorem Accor, jest wiodącą grupą hotelową w Europie Wschodniej. Pojawienie się w Sofii znanej międzynarodowej marki ibis Styles, oferującej innowacyjność i nowe doświadczenie hotelowe, potwierdza dynamikę naszej strategii rozwoju w Europie Południowo-Wschodniej. Jesteśmy zaszczyceni, że lokalny renomowany inwestor zdecydował się dołączyć do grupy Accor. ibis Styles to silna marka hotelowa, która znajduje się 20 proc. powyżej swojej kategorii pod względem postrzegania marki – skomentował Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis i Accor Eastern Europe.

Ibis Styles to ekonomiczna marka grupy Accor łącząca niepowtarzalny design i klimat ze swobodną i przyjazną obsługą. Na świecie działa już ponad 470 tych komfortowych, designerskich hoteli. Ich wyróżnikiem są kreatywność i dobry nastrój, zapewniające gościom miłą atmosferę oraz możliwość zetknięcia się z lokalną specyfiką miasta i regionu.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.04.2019
Aktualizacja: 09.04.2019