Orbis wprowadza nową markę do Macedonii

Udostępnij artykuł

W nowoczesnym 13 piętrowym budynku znajduje się 101 komfortowych i przestronnych pokoi.
 
– Grupa Hotelowa Orbis, strategiczny partner AccorHotels i wyłączny licencjodawca wszystkich jego marek w regionie, jest wiodącym operatorem hotelowym w Europie Wschodniej, ze 127 hotelami w 12 krajach. Z satysfakcją odnotowujemy wprowadzenie naszej kolejnej międzynarodowej marki Mercure do Macedonii, we współpracy z Renova DOO, właścicielem i inwestorem hotelu. Potwierdza to naszą ambicję i skuteczność w rozwoju sieci hoteli w regionie, głównie poprzez partnerstwo z silnymi i wiarygodnymi lokalnymi partnerami – powiedział Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY – MARZEC 2018

Oprócz szerokiego wyboru pokoi typu standard, superior, apartamentów deluxe i rodzinnych, hotel oferuje również sześć sal konferencyjnych z najnowszym sprzętem audiowizualnym oraz bezpłatny dostęp do Internetu.

Jednym z atutów hotelu jest restauracja Malabana, której kuchnia doskonale łączy najlepsze międzynarodowe i rodzime potrawy, korzystając wyłącznie z lokalnych produktów ekologicznych.

Biorąc pod uwagę ofertę i wspomniane usługi, Mercure Tetovo na rynku macedońskim prezentuje się jako idealne miejsce na nocleg, wypoczynek i organizację spotkań biznesowych.

– Z dużą satysfakcją otworzyliśmy dla naszych gości drzwi do Mercure Tetovo. Pokoje i wszystkie inne pomieszczenia zostały zaprojektowane dla komfortu gości, aby czuli się u nas jak w swoim domu. To jedna z największych inwestycji w Zachodniej Macedonii i będziemy działać na rzecz promocji turystyki do tej części naszego kraju – powiedział Shefki Idrizi, właściciel hotelu.

Mercure jest znaną i rozpoznawalną marką AccorHotels, wiodącej na świecie grupy hotelowej działającej na rynku turystyki i usług lifestylowych, oferującej gościom wyjątkowe doświadczenia w 4,300 hotelach w 100 krajach na całym świecie. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci z mocnym zaangażowaniem w oferowaną jakość i doświadczenia, które są zakorzenione w lokalnych społecznościach. Hotele Mercure są zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy i goszczą biznesmenów oraz turystów na całym świecie w ponad 750 obiektach w 58 krajach.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.05.2018
Aktualizacja: 15.05.2018