Orbis wyróżniony prestiżowym tytułem

Udostępnij artykuł

W ramach programu Aon Best Employers ciesząca się prawie 20-letnim doświadczeniem w opracowywaniu najlepszych raportów pracowniczych na świecie i ponad 40-letnim doświadczeniem w badaniach pracowniczych firma Aon porównuje przedsiębiorców i wyłania wśród nich organizacje dążące do bycia chętnie wybieranym pracodawcą i budowania przewagi konkurencyjnej dzięki swoim pracownikom. W Polsce Aon poddał analizie 120 pracodawców do końca 2017 roku. Jedynie nieliczni zostali wyróżnieni tytułem Aon Best Employer™ 2018 – najlepszego pracodawcy roku 2018. Wśród nagrodzonych znalazł się również Orbis.

– Program Aon Best Employers docenia wybitne osiągnięcia firm wykazujących się doskonałością w miejscu pracy i osiągających dobre i zrównoważone wyniki biznesowe przez dłuższy czas – mówi Magdalena Warzybok, kierownik działu talent practice w Aon Polska. – Wyjątkowe organizacje – takie jak Grupa Orbis – wyróżniają się wśród innych tym, że dzięki wysokiemu zaangażowaniu pracowników, atrakcyjnej marce pracodawcy, skutecznemu przywództwu i wysokiej kulturze pracy uzyskują znakomite wyniki. Gratulujemy Orbis tego wyróżnienia.

W Orbis przywiązuje się ogromne znaczenie do opinii pracowników, która jest corocznie analizowana w ramach „Badania zaangażowania pracowników” („Employee Engagement Survey”) realizowanego przez Aon. Wskaźnik uczestnictwa w badaniu w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie  – w 2017 r. wzięło w nim udział ponad 90 proc. pracowników. Ogólny poziom zaangażowania jest również wysoki (na poziomie 68 proc., co stanowi wzrost o 2 p.p. w stosunku do 2016 r.) oraz bardzo wysoki (+19 p.p. powyżej średniej oceny w Polsce). Wskaźniki te potwierdzają, że transformacja kulturowa w Orbis zmierza we właściwym kierunku.

– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, że zostaliśmy uznani za Aon Best Employer – najlepszego pracodawcę, co potwierdza rzeczywiste zaangażowanie Orbisu w rozwój talentów w firmie w ramach AccorHotels oraz nasze nieustające dążenie do tworzenia sprzyjającego pracownikom otoczenia, opartego na naszych wspólnych wartościach – zaufaniu, szacunku, innowacyjności, zamiłowaniu do obsługi gości, zrównoważonego rozwoju i ducha podboju – dodaje Sylwia Pawełczyk-Maśluk, dyrektor talent & culture Grupy Orbis.

Aby zyskać uznanie w ramach programu Aon Best Employers, Orbis poddał się ocenie w czterech kategoriach:

1.    Wskaźnik zaangażowania (Engagement Index): pracownicy mają dobre zdanie o pracodawcy, nie zamierzają zmieniać pracy,  a doświadczenia zawodowe motywują ich do jak najlepszej pracy każdego dnia.
2.    Wskaźnik przywództwa (Leadership Index): liderzy w jasny sposób określają wizję przyszłości, doceniają znaczenie i wkład pracowników oraz prowadzą ich do sukcesu.
3.    Wskaźnik kultury pracy (Performance Culture Index): pracownicy pasują osobowością do firmy i jej celów, są doceniani i wyróżniani za swój wkład w firmę.
4.    Wskaźnik marki pracodawcy (Employer Brand Index): pracownicy są dumni z firmy, w której pracują i wiedzą, co wyróżnia ich firmę jako miejsce pracy.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY – MARZEC 2018

Grupa Orbis przywiązuje dużą wagę do przestrzegania standardów dobrego miejsca pracy oraz promowania różnorodności wśród pracowników. Pomimo, że rynek pracy w Europie jest niezwykle wymagający i konkurencyjny, wdrożenie programu Heartist™ mającego na celu zapewnienie naturalnej, autentycznej i spersonalizowanej atmosfery obsługi wszystkich gości, zarówno korzystających z usługi noclegu w hotelu, jak i gości korzystających z pozostałych usług oferowanych przez hotel bez zatrzymywania się w hotelu na nocleg, jak i transformacja kulturowa we wszystkich hotelach AccorHotels w całym regionie Europy Wschodniej przynosi pierwsze pozytywne efekty.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.05.2018
Aktualizacja: 08.05.2018