Orbis z nową umową franczyzową

Udostępnij artykuł

Nowy hotel ibis Styles Nowy Targ zostanie otwarty w 2019 roku, jego atutem będzie lokalizacja –  blisko stadionu i dworca kolejowego. Oprócz 106 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja, bar, zaplecze rekreacyjne z basenem i jacuzzi oraz ponad 500 mkw. powierzchni konferencyjno – bankietowej.

– Cieszymy się, że razem z Grupą Orbis i AccorHotels stworzymy nowoczesny hotel, który będzie miał dużo do zaoferowania, tak biznesmenom, jak i turystom odwiedzającym stolicę Podhala. Wybraliśmy markę ibis Styles, ponieważ idealnie odpowiada naszym założeniom – hotel będzie miał oryginalną bryłę i wystrój wnętrz nawiązujący do regionu Podhala. Jestem przekonany, że goście docenią bogatą ofertę rekreacyjną, jaką przewidujemy. Hotel będzie dobrą bazą wypadową dla osób poszukujących aktywnego wypoczynku latem i zimą, wielbicieli turystyki pieszej, rowerowej i narciarskiej – komentuje przedstawiciel franczyzobiorcy.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY – MARZEC 2018

Nowy Targ jest malowniczo położony u podnóża Gorców pomiędzy Białym a Czarnym Dunajcem. Z tego miejsca wyrusza słynny spływ kajakowy. Położenie Nowego Targu sprawia, że jest miastem o bogatych walorach turystycznych. W niewielkiej odległości od miasta jest Jezioro Czorsztyńskie, masyw Babiej Góry i Tatry. W okolicy znajdują się 4 parki narodowe.

Ibis Styles to ekonomiczna marka AccorHotels łącząca niepowtarzalny design i klimat ze swobodną, przyjazną obsługą. Na świecie działa już blisko 400 tych komfortowych, designerskich hoteli. Ich wyróżnikiem są kreatywność i dobry nastrój, zapewniające gościom miłą atmosferę oraz możliwość zetknięcia się z lokalną specyfiką miasta.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.05.2018
Aktualizacja: 09.05.2018