Organic Coffee & more rośnie w siłę

Udostępnij nas na:
To był miesiąc bogaty w nowe otwarcia dla sieci kawiarni. 22 września ruszył drugi lokal marki w Krakowie, a cztery dni później punkt w Lublinie. Oba miejsca – rozwijającej się sieci z żywnością ekologiczną – są franczyzowe.

Punkt w Krakowie mieści się w wyjątkowym miejscu, a mianowicie na IV piętrze muzeum Cricoteka na Podgórzu. Zaprojektowanie tego wnętrza było wyzwaniem, ponieważ wiele elementów wystroju musiało pozostać w zgodzie z architekturą całego budynku. Udało się jednak stworzyć unikatową przestrzeń, łącząc ultranowoczesny i designerski wygląd np. baru i sufitu z „organikowym” stylem hygge: ciepłem i przytulnością. Wspaniały widok na Wisłę sprawia, że filiżanka doskonałej ekologicznej kawy wypalanej tylko dla sieci Organic Coffee & more smakuje jeszcze lepiej.

Nowo otwarta kawiarnia w Lublinie znajduje się w niedawno oddanym do użytku biurowcu Orion, przy ul. Spokojnej 2, w okolicach Starego Miasta. Zaprojektowana została zgodnie z odświeżoną w połowie 2018 r. wizją wnętrza lokali sieci – z wykorzystaniem materiałów z recyklingu: drewna, juty, metalu, cegły. Reakcja gości pokazuje, że również w Lublinie brakowało miejsca z taką ofertą.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Organic Coffee & more to rozwijająca się sieć kawiarni z żywnością ekologiczną. Koncept odpowiada na coraz bardziej zwiększającą się świadomość zdrowszego odżywiania. We wszystkich kawiarniach można spróbować ekologicznych napojów: kaw, herbat, smoothie z warzyw i owoców, lemoniad oraz świeżo wyciskanych soków. Sieć oferuje bardzo duży wybór mlek do kawy, m.in.: kokosowe, migdałowe, owsiane, sojowe, jaglane i ryżowe, a także bez laktozy. Na śniadanie można zjeść kokosową jaglankę z pieczonym jabłkiem z cynamonem, złotą owsiankę, jogurt z granolą, tosty z dodatkami, przygotowywane na miejscu kanapki w zestawach z kawą. Z dań lunchowych kawiarnie oferują zdrowe i lekkie propozycje, takie jak tarty z sałatkami, kaszotta czy codziennie gotowaną świeżą zupę dnia.

Innowacją jest oferowanie żywności ekologicznej, która w Polsce jest 2-3-krotnie droższa od konwencjonalnej, w normalnych, przystępnych cenach. Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym kosztuje 7 zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 8 – 10 zł, zupa z grzankami to koszt 10 zł. Kawiarnie oferują również ekologiczną żywność bezglutenową, bez cukru czy też wegańską.

Lokale rozwijającej się sieci charakteryzują się również oryginalnym, ciepłym wystrojem wnętrza – dominują naturalne materiały: drewno, kamień, cegła. Ekologiczny koncept widoczny jest we wszystkich sferach działania kawiarni, począwszy od obowiązkowej segregacji śmieci, a skończywszy na używaniu jednorazowych kubeczków oraz opakowań wykonanych z biodegradowalnego tworzywa PLA.

Trzy tygodnie po otwarciu pierwszej kawiarni koncept zdobył nagrodę internautów za najlepszą kawę w Warszawie. W maju 2015 r. kawiarnie zdobyły pierwsze miejsca w kategoriach: Debiut Konceptu i Nowatorska Strategia Marketingowa na konferencji Sweets & Coffee Forum, zaś w październiku 2015 r. pierwsze miejsca w tych samych kategoriach, ale już na największej konferencji gastronomicznej w kraju. Niedawno, na tej samej konferencji, ale rok później, sieć została zwycięzcą Food Business Awards w kategorii Efektywny Rozwój Marki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.