Organic Coffee uruchomiło sklep internetowy z kawą, herbatą i menu w formule DIY

Udostępnij nas na:
Stan pandemii ogłoszony w Polsce dotknął czy dotknie niemal wszystkie branże, a gastronomia jest jedną z tych najmocniej zagrożonych. W dodatku kawiarnie są w wyjątkowo trudnej sytuacji, jeśli chodzi o możliwość przetrwania tego niezwykle trudnego momentu.

Klientowi znacznie łatwiej jest uszczuplić zasoby portfela i zamówić pełen lunch lub inny posiłek na wynos niż kawę przygotowaną przez baristę lub/i ciastko/przekąskę/lekkie danie lunchowe, co na ogół oferują kawiarnie. Kawa z kawiarni nie jest artykułem pierwszej potrzeby, choć pewnie niektórzy by się o to kłócili – mówi Ewelina Błaszczyk, współwłaścicielka Organic Coffee.

Dlatego marka próbowała skonstruować takie rozwiązanie, które dałoby możliwość oferowania klientom tego, co otrzymywali do tej pory, tylko w formie dostępnej w okresie panowania koronawirusa w Polsce. Po raz kolejny na pierwszy plan marka wyciągnęła to, co na co dzień i od początku istnienia jest jej siłą i wyróżnikiem – motto: ekologiczne znaczy pyszne i zdrowe. A zdrowie obecnie zdecydowanie znajduje się na pierwszymi miejscu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Obecnie kawiarnie Organic Coffee są zamknięte – więc jej twórcy postanowili sprzedawać swoje produkty online.

Już niecałe dwa tygodnie po ogłoszeniu stanu epidemii w Polsce sami, bez pomocy zewnętrznej firmy zbudowaliśmy sklep internetowy z taką opcją wysyłki i ewentualnych odbiorów osobistych, by również kawiarnie franczyzowe mogły w tym brać udział. Ofertę stanowią nie tylko standardowe propozycje kawiarni, czyli kawa, herbata (w tym również różne zestawy ekologicznych ziół i herbat służące wzmacnianiu odporności), ciasta, ale także klasyki z oferty Organików – różne słodkości lub opcje śniadaniowe w formule DIY – opowiada Ewelina Błaszczyk.

Zestawy są specjalnie opracowane, proste w wykonaniu, przepisy ekologiczne, a produkty dobrej jakości, jakich na co dzień marka używa w swoich kawiarniach. Oferta jest dostępna również na Allegro, gdzie można skorzystać z darmowej wysyłki oraz zastosowano przyjazny środowisku sposób pakowania. Ciągle opacowywane i dodawane są nowe produkty, np. dziś pojawiły się w sklepie keto-ciastka z wyliczonymi makro do samodzielnego przygotowania dla osób na diecie ketogenicznej lub niskowęglowodanowej, w opracowaniu są kolejne pozycje – bo, jak się okazało – klienci pozytywnie przyjęli pomysł sieci. Marka jednocześnie też nie zapomina o pomaganiu – w ofercie online dostępne jest również Różane Cappuccino, z którego nadal część dochodu przeznaczana jest dla Fundacji Rak’n’Roll na pomoc w przejściu przez raka.

Wierzymy, że wkrótce znów będziemy mogli zaprosić gości w nasze progi, prawdopodobnie jednak oferta online już z nami zostanie. Teraz zapraszamy na www.organiccoffee.pl/sklep – komentuje Ewelina Błaszczyk.

Kawiarnie Organic oferują ekologiczne napoje: kawę z różnymi rodzajami mleka do wyboru, herbatę, smoothie z warzyw i owoców, a także ekologiczną żywność: przygotowywane na miejscu kanapki, śniadania oraz lekkie dania lunchowe. Zachęcający jest również fakt, że mimo dwu lub trzykrotnie wyższych cen produktów bio, ceny w kawiarniach są standardowe, sieciowe. Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym kosztuje 7 zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 10-15 zł, zupa to koszt 10 zł. Kawiarnie oferują ekologiczną żywność również bezglutenową, bez cukru czy też wegańską.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.