ORZO podsumowuje zeszły rok i zapowiada otwarcia

Udostępnij nas na:
Najzieleńsza sieć restauracji stawiających na naturę bilansuje minione 12 miesięcy. Marka ORZO people-music-nature debiutowała we wrześniu 2017 lokalem otworzonym przy placu Konstytucji w Warszawie. Zaledwie dwa miesiące później oaza wypełniona roślinami oczyszczającymi powietrze, powstała także na krakowskim Zabłociu. To wszystko przyczyniło się do zdobycia przez twórców restauracji nagrody Debiut Konceptu i rekordowej liczby wyróżnień Food Business Awards 2018.

Rok 2018 przyniósł kolejną, już trzecią, lokalizację Orzo People Music Nature – tym razem na poznańskich Garbarach. Jednak to jeszcze nie koniec: w 2019 zielony lokal rozgości się po prawej stronie stołecznej Wisły – w Centrum Praskim Koneser, a także w samym sercu województwa dolnośląskiego – we Wrocławiu.

– Ubiegły rok był dla nas wyjątkowym czasem – podsumowuje Artur Smoliński, general manager marki ORZO. – Wielkim wyzwaniem było dla nas przejście z modelu funkcjonowania dużych restauracji na myślenie sieciowe, skupione mocno na szybkim rozwoju. Powołaliśmy w tym celu specjalny zespół, wdrożyliśmy i wdrażamy nowe procedury oraz nieustannie wzmacniamy kryteria rekrutacyjne i szkolenia, by wejść na kolejny wyższy poziom w zakresie kuchni i obsługi. Rok zamykamy z impetem i świetnymi wynikami, które utwierdzają nas w drodze obranej dla naszej naturalnej restauracji.

W 2019 Orzo People Music Nature odwiedziło 735 530 gości. Restauracja sprzedała 120 443 śniadań, a do produkcji pizz zużyła aż 13 ton mąki! 12 442 to liczba toastów wzniesionych Aperol Spritz’em, a 6 785 to liczba litrów wykorzystanego prosecco. Kelnerzy natomiast zaliczyli niezwykle pracowity rok – pięć razy okrążyli kulę ziemską, pokonując codziennie drogę do stolików.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.