Pałac Branickich zmienia się w luksusowy hotel sieci Marriott

Udostępnij nas na:
Ruszyła budowa nowego hotelu z portfolio Marriott International, który powstaje w samym sercu Starego Miasta w Warszawie. W październiku 2016 r. reprezentowany przez spółkę Hotel Professionals inwestor – firma Budizol zawarła z siecią pierwszą w Polsce umowę franczyzy luksusowej marki Autograph Collection. Inwestycja polega na adaptacji historycznych zabudowań Pałacu Branickich i Szaniawskich na wyjątkowy, skierowany dla najbardziej wymagających gości produkt hotelowy.
Źródło: Wikipedia

Autograph Collection Hotels to należąca do sieci Marriott International rodzina luksusowych hoteli o indywidualnym, unikalnym charakterze. Autrograph Collection Hotels należy do tzw. soft brands. Każdy hotel Autograph Collection jest produktem wyjątkowym i niepowtarzalnym – hotelem ikoną, oferującym najwyższy standard obsługi. Taki też będzie warszawski przedstawiciel kolekcji Autograph w Pałacu Branickich. Zlokalizowany przy ul. Miodowej, w bezpośrednim sąsiedztwie Zamku Królewskiego i Kolumny Zygmunta, Hotel Autograph otworzy swoje podwoje w pierwszej połowie 2021 roku oferując ok. 100 pokoi, różnorodne przestrzenie konferencyjne o powierzchni ponad 1 tys. mkw., strefę spa oraz bogatą ofertę gastronomiczną.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RH2019banner.png

– Pałac Branickich i Szaniawskich to miejsce o niezwykle bogatej historii sięgającej początków XVII wieku. Tworząc hotel w zabytkowej tkance, chcemy wyeksponować unikatowy charakter budynku oraz przygotować ciekawą i bezkompromisową ofertę dla współczesnego Gościa. Barokowe pałace przy ulicy Miodowej wymagają gruntownej renowacji. Chcemy przywrócić blask nie tylko wnętrzom i elewacji budynku, ale również zagospodarować trzy dziedzińce, z których rozpościera się widok na Stare Miasto. Warto podkreślić, że układ z tak rozbudowaną strefą zewnętrzną jest unikatowy w skali miasta. Poprzez wprowadzenie różnorodnych funkcji chcemy w pełni oddać tę przestrzeń przyszłym odwiedzającym. Równolegle do przeprowadzanych prac rewitalizacyjnych, niezmiernie zależy nam na dostarczeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii. Dlatego, chcemy wprowadzić np. ruchome stropy w części konferencyjnej, które pozwolą na łączenie przestrzeni na dwóch kondygnacjach, czy już w późniejszym etapie, umożliwić naszym Gościom dostęp do wielu funkcji związanych z udogodnieniami w hotelu z poziomu ich smartfona. Mamy nadzieję, że taka kombinacja spodoba się naszym przyszłym Gościom, których powitamy w hotelu w pierwszej połowie 2021 roku – komentuje Karolina Stanisławska-Balcerzak, dyrektor projektu w firmie Budizol.

Od samego początku, inwestycji towarzyszyła spółka doradcza Hotel Professionals, która ponownie (po inwestycji Holiday Inn w Bydgoszczy) wspierała Budizol podczas przygotowania koncepcji, wyboru marki oraz negocjacji warunków biznesowych umowy franczyzowej.

– Wierzymy, że rynek hotelowy w Warszawie jest na tyle dojrzały, aby z powodzeniem przyjąć ofertę kolejnego hotelu z segmentu „luxury”, jakim niewątpliwie będzie hotel Autograph. Wyjątkowa lokalizacja obiektu w sercu warszawskiej starówki, historyczny charakter Pałacu Branickich, przynależność do sieci Marriott oraz atrakcyjny projekt i oferta to kluczowe cechy warunkujące sukces tej inwestycji – komentuje Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.