Papa Diego w kolejnym mieście

Udostępnij artykuł
Od piątku, 26 lipca fani meksykańskich smaków mogą spróbować ich w nowym lokalu, znajdującym się w łódzkiej Manufakturze. Papa Diego serwuje m.in: tacos, burrito, burrito bowle i nachosy. Do wtorku, 30 lipca goście będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji.

Papa Diego zaprasza do swojego pierwszego lokalu w Łodzi, w którym serwuje meksykańskie specjały: tacos z kolorowymi salsami, nachosy z dodatkami oraz burrito lub burrito bowle w różnych wersjach smakowych. Osobom łaknącym ostrzejszych wrażeń Papa Diego poda salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu oświadczenia!

Od dnia otwarcia do wtorku, 30 lipca br. goście nowego lokalu będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji: zniżki -40 proc. na całą ofertę.

Ponadto, w Papa Diego smakosze kuchni meksykańskiej codziennie znajdą dla siebie atrakcyjną promocję: w poniedziałki małe nachosy za 50 proc. ceny do dużego burrito, we wtorki cztery tacos w cenie trzech, w środy duże burrito w cenie małego, w czwartki bezpłatną lemoniadę mango do trzech tacos, w piątek tańszy zestaw (do znalezienia na Facebooku), a w weekendy tańsze obiady dla dzieci przy zakupie normalnych dań. Dodatkowo, codziennie przez całe wakacje uczniowie i studenci mogą skorzystać ze zniżki -20 proc. na całą ofertę.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Papa Diego w Manufakturze w Łodzi znajduje się w strefie restauracyjnej na 1. poziomie galerii. To 14 lokal tej sieci – dotychczas otwarto restauracje w Gdańsku (Forum Gdańsk i Galeria Bałtycka), Katowicach (Galeria Libero i Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka i CH Solaris), Poznaniu (Posnania), Pruszkowie (Nowa Stacja Pruszków), Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, Blue City, Sadyba Best Mall) i Wołominie (Galeria Wołomin).

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.07.2019
Aktualizacja: 29.07.2019