Pasibus w nowej lokalizacji

Udostępnij artykuł
Restauracja właśnie zadebiutowała w największym centrum handlowym w Częstochowie. Początek grudnia przynosi Galerii Jurajskiej zmiany w ofercie gastronomicznej. W miejsce, po jednym z dotychczasowych najemców, weszła właśnie restauracja Pasibus.

Tym samym centrum handlowe umocniło po raz kolejny najszersza ofertę restauracyjną pod jednym dachem w Częstochowie. Wypełniają ją lokale m.in.  McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Bobby Burger, Mihiderka czy Bon Apetito.

Co znajdziemy w ofercie nowego lokalu?

Pasibus w Galerii Jurajskiej serwuje przede wszystkim burgery na bazie autorskich sosów i wołowiny najwyższej jakości, przygotowywanych na świeżo w lokalu. Receptury pozostają niezmienne od 2013 roku, kiedy to pierwszy foodtruck Pasibusa wyjechał na wrocławskie ulice –  mówi Jakub Aleksandrowicz dyrektor marketingu Pasibus. – W obecnym menu, poza burgerami, każdy Pasibrzuch znajdzie jeszcze nasze autorskie Kulki Serowe czy Pasi Lemoniadę. Za jakiś czas w lokalu w Częstochowie będzie można również popić burgera Pasi Piwem. Do wyboru będą: Jasne, Pszeniczne, Apa Miodowe, Gravity Free (Bezalkoholowe) – dodaje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W Galerii Jurajskiej Pasibus wynajął 85 mkw.

Zgodnie z panującymi na rynku retail trendami, systematycznie zwiększamy w naszej ofercie udział lokali gastronomicznych. Sięgamy przy tym zarówno po doskonale znane polskie i zagraniczne sieci obecne na rynku od wielu, jak również po ciekawe, świeże koncepty gastronomiczne, które zaskakują pomysłowością formatu i swojego menu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Tym samym urozmaicamy nasz kulinarny tenant-mix, odpowiadając na oczekiwania konsumentów i potrzeby zmieniającego się rynku. Pasibus idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty kulinarnej, wprowadzając do niej wiele nowych smaków, ale także nową przestrzeń spotkań – dodaje.

Pasibus to restauracja wywodząca się ze street foodu, w której panuje luźny i niezobowiązujący klimat. To co ją charakteryzuje to niezwykle wysoka jakość składników m.in. mięsa, warzyw, świeżo wypieczonych bułek, przywiązanie do szczegółów oraz umiejętne sięganie w swoich przepisach po smaki kuchni świata.

Street food, w nieco zmodyfikowanej formie,  stopniowo wchodzi do centrów handlowych. Polacy lubią tego typu lokale, które mają swój rodowód np. w food truckach. Takie miejsca cenimy za swobodę, często społecznościowych charakter przestrzeni restauracyjnej oraz autorskie i bardzo pomysłowe menu. Pasibus to już kolejne miejsce na naszej kulinarnej mapie, które wprowadza ten gastronomiczny luz – mówi Borecka-Suda.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.12.2019
Aktualizacja: 17.12.2019