PHH dołącza do akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”

Udostępnij artykuł
Hotele należące do Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), już po raz kolejny biorą udział w akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”, organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Jesienna edycja odbędzie się w dniach 22-24 listopada, a sprzedaż ofert ruszała dziś – 30 października.

Od samego początku spółka Polskiego Holdingu Hotelowego włącza się w akcję „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. W kolejnej, siódmej już edycji, wezmą udział hotele należące do naszej spółki, w tym również hotel Moxy w Poznaniu, który zostanie uruchomiony na początku listopada – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego – Cieszymy się, że poprzez udział
w ogólnopolskiej kampanii turystycznej promującej Polskę umożliwiamy turystom odkrywania pięknych miejsc naszego kraju, oferując przy tym korzystne ceny naszym gościom hotelowym
– dodaje Cristescu.

Akcja „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną w dniach 22-24 listopada 2019. „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach. Akcję zainicjowało Ministerstwo Sportu
i Turystyki.

Aby skorzystać z tej wyjątkowej oferty w obiektach należących do Polskiego Holdingu Hotelowego należy zgłosić się do recepcji jednego z hoteli wpisując w temacie e-maila hasło: „Weekend za pół ceny”. Sprzedaż ofert zostanie uruchomiona 30 października br.

W akcji biorą udział:
Renaissance Warsaw Airport Hotel
Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Hampton by Hilton Warsaw Airport
Hampton by Hilton Gdańsk Airport
Golden Tulip Gdańsk Residence
Golden Tulip Międzyzdroje Residence
Best Western Hotel Jurata
Moxy Katowice Airport
Moxy Poznań Airport

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.10.2019
Aktualizacja: 30.10.2019