Pierwszy lokal restauracyjny Papa Diego

Udostępnij artykuł
Meksykańska fala Papa Diego rozszerza swój zasięg. Właśnie, w Galerii Katowickiej, został otwarty drugi lokal sieci w tym mieście, będący równocześnie pierwszym ze stolikami restauracyjnymi.

Papa Diego zaprasza do swojego pierwszego lokalu, w którym goście mogą usiąść przy stolikach wewnątrz restauracji i na dłużej zanurzyć się w kolorowym świecie Papy Diego. Podczas meksykańskiej uczty goście lokalu spróbują m.in. tacos z wyjątkowymi salsami, nachos z dodatkami oraz burrito lub burrito bowli w różnych wersjach smakowych. Na smakoszy lokalnych potraw czeka wariacja meksykańskich dań z krupniokiem, fani słodyczy pochrupią churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!

Drugi lokal Papa Diego w Katowicach znajduje się na 2 poziomie w strefie restauracyjnej Galerii Katowickiej.

Papa Diego w Galerii Katowickiej to piąty lokal sieci – w ubiegłym roku otwarto restauracje w Katowicach (Galeria Libero), Gdańsku (Forum Gdańsk) i Poznaniu (Posnania), a w lutym br. – w Wołominie (Galeria Wołomin). W tym roku Papa Diego otworzy lokale m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura) i Opolu (CH Karolinka).

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.02.2019
Aktualizacja: 20.02.2019