Pierwszy Sadie Best Western ruszy w Warszawie

Udostępnij artykuł
Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła plany otwarcia butikowego Sadie Best Western. Powstanie w miejscu działającego dotychczas Hotelu Harenda. Prace remontowe przy Krakowskim Przedmieściu 4 rozpoczęły się w ubiegłym roku. Otwarcie planowane jest pod koniec drugiego kwartału br.

W obiekcie mieścić się będzie 66 eleganckich pokojów. Goście znajdą się w kulturalnym sercu Warszawy dzięki znakomitej lokalizacji hotelu na Trakcie Królewskim. To zaledwie 10 minut spacerem do Starego Miasta, a także kilka kroków do Muzeum Chopina, Centrum Nauki Kopernik i tętniącego życiem Powiśla oraz Bulwarów Wiślanych.

Oryginalny charakter hotelu Sadie odzwierciedli jego aranżacja. Nowoczesny design w subtelny sposób połączy się z historycznym wnętrzem – począwszy od przykuwającego wzrok holu, aż po przestronne apartamenty na poddaszu. Przestrzenie wspólne, pokoje oraz elementy wystroju – nasycone lokalnymi akcentami – będą odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych.

Sadie to nowa sieć ekskluzywnych hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje, łącząc lokalny design oraz ciepłą osobowość marki – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Sadie.  

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Cieszymy się, że możemy świętować ekspansję naszej butikowej marki dzięki pierwszemu hotelowi Sadie w Warszawie, a zarazem w Polsce. Marka Sadie zapewni gościom warszawskiego obiektu niepowtarzalne wrażenia z pobytu, jednocześnie odzwierciedlając styl i energię stolicy – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Hotele Sadie stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe doświadczenia. Nowa marka wypełnia lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie elementów inspirowanych regionem do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu istniejących już obiektów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.02.2020
Aktualizacja: 04.02.2020