Pierwszy w Polsce Ramen Shop Menya Musashi już otwarty

Udostępnij nas na:
Restauracja serwuje kuchnię japońską, a jej flagowym daniem jest ramen, potrawa, która w ciągu kilku dziesięcioleci stała się popularna w wielu krajach na całym świecie. Lokale tej marki funkcjonują już w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Malezji, i na Ukrainie.

 Nazwa Menya Musashi pochodzi od imienia niezwyciężonego samuraja Miyamoto Musashi, najsławniejszego szermierza znanego ze stylu walki dwoma mieczami. Pierwszy ramen shop Menya Musashi powstał w 1996 roku w jednej z luksusowych i modnych dzielnic Tokio – Aoyama. Restauracja cieszyła się dużą popularnością, dzięki czemu kultura spożycia ramenu osiągnęła nowy poziom. Ramen stał się niezastąpionym daniem na stołach Japończyków, a przystępna cena i składniki spożywcze wpłynęły na jego popularność daleko poza granicami Japonii.

Pierwsza w Polsce restauracja Ramen Shop Menya Musashi znajduje się na poziomie +2 Centrum Handlowego Blue City w Warszawie. Nowocześnie urządzone wnętrze lokalu dostarcza niezapomnianych wrażeń i jest okazją do zanurzenia się w kulturę i tradycję Kraju Wschodzącego Słońca.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Głównym daniem restauracji jest ramen, tradycyjne japońskie danie na bazie bulionu, który gotuje się przez 12 godzin, oraz pszennego makaronu własnej roboty i dodatkowych składników. Oprócz ramenu w składzie menu restauracyjnego jest również tradycyjny japoński tsukemen, gyoza (smażone japońskie pierogi), sałatki, przekąski i desery.

W przyszłości planowane jest przygotowanie specjalnego dziecięcego menu, dla najmłodszych gości restauracji.

– Polacy są bardzo ciekawi smaków różnych kuchni, a zwłaszcza orientalnych. Przybywa fanów kuchni japońskiej, którzy chcą poznać inne potrawy niż sushi. Odpowiadając na te potrzeby, zdecydowaliśmy się wprowadzić do Blue City restaurację serwującą tradycyjne dania japońskie, które sprzyjają biesiadowaniu i miłemu spędzaniu czasu z rodziną lub przyjaciółmi – mówi Yoram Resfeh, dyrektor generalny Blue City. – Rozwój oferty gastronomicznej Blue City jest dla nas tak samo ważny, jak rozwój oferty rozrywkowej. Kilka tygodni temu ruszył sklep IKEA z nowa częścią gastronomiczną. Do końca tego roku otworzą się u nas: plac zabaw dla dzieci Inca Play w nowej odsłonie, nowoczesny koncept rozrywkowy TEPfactor oraz największy klub fitness w Polsce FIT/ONE. Na przełomie roku ruszy najnowocześniejsze kino Helios. Można się również spodziewać kolejnych restauracji.

W pierwszych tygodniach po otwarciu restauracja planuje przeprowadzenie tygodni ramenu i tsukemenu, podczas których wymienione wyśmienite i pożywne dania kuchni japońskiej będzie można spróbować w specjalnych cenach i dzięki czemu więcej gości będzie miało okazję zapoznać się z gastronomiczną kulturą Japonii. W restauracji Ramen Shop Menya Musashi w Blue City goście są obsługiwani przez kelnerów, którzy doradzają w wyborze dań. Restauracja jest czynna codziennie, również w weekendy oraz niedziele wolne od handlu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.