Pizza Hut testuje okrągłe opakowanie

Udostępnij artykuł
Na razie sprawa dotyczy jednego z lokali w Phoenix, który od dziś wprowadza nowy sposób pakowania pizzy na wynos. Pudełko będzie nie tylko mniejsze, w porównaniu z tym tradycyjnym, ale także będzie nadawało się do kompostowania przemysłowego.

Na opakowaniu znajdzie się logo marki w zielonym kolorze. Po testach w Phoenix, Pizza Hut nie wyklucza wprowadzania swojego pomysłu na szerszą skalę. Wszystkie wpływy ze sprzedaży limitowanego pudełka zostaną przekazane na rzecz organizacji zajmującej się zrównoważonym rozwojem. W innowacyjnych opakowaniach będzie sprzedawana pizza stworzona z myślą o weganach, ponieważ w jej skład wejdzie kiełbasa Incogmeato, która jest roślinnym substytutem mięsa. Oferta obowiązuje tylko w jednym lokalu do wyczerpania zapasów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.10.2019
Aktualizacja: 23.10.2019