Pizza Hut wyróżniona za działania online

Udostępnij artykuł
Sieć, wraz z domem mediowym Media Choice, została wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow. Nagroda przypadła marce za działania z obszaru digital marketing – SEM. W konkursie, w różnych kategoriach, nominowanych było aż 77 kampanii.

Wyróżnienie dla marki Pizza Hut to efekt wielomiesięcznej zmiany strategii w obszarze digital marketingu, która polega na ustandaryzowaniu i wzmocnieniu działań w celu zwiększenia sprzedaży e-commerce, ze szczególnym naciskiem na SEM.

Działania zakończyły się niewątpliwym sukcesem, co przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow. Było to możliwe dzięki skutecznej kampanii w wyszukiwarce Google, która w ciągu sześciu miesięcy zwiększyła przychody marki z działań performance marketingu o ponad 331 proc.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

Nie jest to jednak koniec zmian w obszarze digital marketingu realizowanych przez Pizza Hut, we współpracy z Media Choice. W ostatnim czasie wdrożono także nowe na polskim rynku rozwiązania – usługę pozwalającą na badanie konwersji off-line, czyli weryfikację czy strategia i kampania mają przełożenie na wizyty w restauracjach. Kolejnym działaniem jest uruchomienie Gallery Ads, czyli rozszerzenie reklamowych działań w wyszukiwarce Google o zdjęcia oferty.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.06.2019
Aktualizacja: 19.06.2019