Sieć, wraz z domem mediowym Media Choice, została wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow. Nagroda przypadła marce za działania z obszaru digital marketing – SEM. W konkursie, w różnych kategoriach, nominowanych było aż 77 kampanii.
Wyróżnienie dla marki Pizza Hut to efekt wielomiesięcznej zmiany strategii w obszarze digital marketingu, która polega na ustandaryzowaniu i wzmocnieniu działań w celu zwiększenia sprzedaży e-commerce, ze szczególnym naciskiem na SEM.
Działania zakończyły się niewątpliwym sukcesem, co przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow. Było to możliwe dzięki skutecznej kampanii w wyszukiwarce Google, która w ciągu sześciu miesięcy zwiększyła przychody marki z działań performance marketingu o ponad 331 proc.
Nie jest to jednak koniec zmian w obszarze digital marketingu realizowanych przez Pizza Hut, we współpracy z Media Choice. W ostatnim czasie wdrożono także nowe na polskim rynku rozwiązania – usługę pozwalającą na badanie konwersji off-line, czyli weryfikację czy strategia i kampania mają przełożenie na wizyty w restauracjach. Kolejnym działaniem jest uruchomienie Gallery Ads, czyli rozszerzenie reklamowych działań w wyszukiwarce Google o zdjęcia oferty.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.