Po integracji trzech firm powstała BWH Hotel Group

Udostępnij artykuł
W wyniku przejęcia przez Best Western Hotels & Resorts w lutym ubiegłego roku słynnej międzynarodowej marki WorldHotels, nastąpiła integracja trzech firm hotelowych: WorldHotels Collection, Best Western Hotels & Resorts i SureStay Hotel Group pod wspólną nazwą BWH Hotel GroupSM.

Na przestrzeni ostatnich kilku lat sieć Best Western Hotels & Resorts prężnie się rozwijała, a powstanie BWH Hotel GroupSM jest przykładem ewolucji marki. Dzięki WorldHotels, na którą składa się blisko 300 wyjątkowych obiektów i resortów w najlepszych lokalizacjach na całym świecie, portfolio BWH Hotel GroupSM będzie obejmowało wszystkie segmenty rynku, w tym upper upscale i luxury. Identyfikacja BWH Hotel GroupSM będzie wykorzystywana przede wszystkim w przestrzeni biznesowej B2B w obszarach: rozwój oraz globalna sprzedaż, aby zaprezentować skalę sieci i zróżnicowaną ofertę.

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W skład BWH Hotel GroupSM wchodzi 17 marek:

  • WorldHotels® Collection: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive;
  • Best Western® Hotels & Resorts: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, Gle®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®;
  • SureStay Hotel Group®: SureHotel®, SureHotel Plus®, SureHotel Collection® i SureHotel StudioSM.

BWH Hotel Group została zbudowana na fundamentach Best Western Hotels & Resorts (BWHR), kultowej marki hotelowej, która może pochwalić się ponad 70-letnią tradycją i doświadczeniem. SureStay Hotel Group odnosi ogromne sukcesy na całym świecie w segmencie ekonomicznym pod kierownictwem Best Western Hotels & Resorts, a przejęcie WorldHotels Collection połączyło te trzy wyjątkowe marki i stworzyło wachlarz opcji hotelowych w każdym segmencie rynku – od ekonomicznego po luksusowy – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

BWH Hotel GroupSM oferuje podróżnym i deweloperom pełny zakres możliwości, jednocześnie chroniąc niepowtarzalną tożsamość wszystkich marek. Dzięki temu została utworzona globalna sieć blisko 4,7 tys. hoteli w każdym segmencie w ponad 100 krajach na całym świecie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.01.2020
Aktualizacja: 23.01.2020