Oficjalne otwarcie nowej kawiarni odbyło się 23 maja. To już szósty lokal polskiej firmy kawowej w Warszawie. W ciągu pierwszych czterech dni nową 21. kawiarnię Etno Cafe odwiedziło ponad 2 tysiące gości, którzy wypili łącznie ponad 1,5 tys. kaw. To jeden z najlepszych wyników w historii firmy.
Poza kawowym menu punkt wyróżnia się niepowtarzalnym wnętrzem ze stylizowanym na lata 80 charakterystycznym barem. Całą aranżację zaprojektowała wrocławska grupa CUDO. Proste formy wpisują się w surowy charakter całej galerii. Etno Cafe było oficjalną kawą czwartkowego otwarcia długo wyczekiwanego centrum, na którym pojawiło się wiele osób ze świata mody, kultury, mediów i blogosfery. Unikatowa strefa gastronomiczna, w której mieści się lokal, już teraz stała się największą atrakcją galerii.
Poza klasycznymi pozycjami, znanymi z pozostałych lokali Etno Cafe, takimi jak świeże bajgle, wyciskane soki czy autorskie desery, na miłośników kawy czeka kilka niespodzianek. Jedną z nich jest Cold Brew Coffee Nitro, czyli macerowana, czarna kawa nasycona azotem, z gęstą kremową pianą charakterystyczną dla irlandzkich piw.
Etno Cafe Młociny dołącza do piątki innych warszawskich kawiarni sieci: Etno Cafe Nimbus, Etno Cafe Marszałkowska, Etno Cafe Galeria Mokotów, Etno Cafe Metro Politechnika i Etno Cafe CH Janki.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.