Ponad 500 wystawców na Targach Turystycznych

Udostępnij artykuł
Wydarzenie, które liczy już ponad ćwierć wieku, to oprócz tradycyjnie organizowanych wydarzeń towarzyszących i konkursów, także nowe pomysły. Poza tym każda edycja przyciąga wystawców, którzy wcześniej nie prezentowali swoich ofert na tej najważniejszej dla branży turystycznej imprezie w Polsce. Co nowego zobaczymy w tym roku?

Targowi debiutanci

Na czas targów w Pałacu Kultury i Nauki zagości ponad 500 wystawców z 53 krajów. Reprezentowane będą: Albania, Armenia, Austria, Bangladesz, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dominikana, Egipt, Etiopia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Indie, Izrael, Jordania, Kuba, Litwa, Macedonia, Madagaskar, Malta, Maroko, Mołdawia, Nepal, Niemcy, Palestyna, Panama, Peru, Polska, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Sri Lanka, Tajlandia, Tanzania, Tunezja, Turcja, Ukraina, USA, Uzbekistan, Węgry, Wietnam i oczywiście kraj partnerski Włochy. W tym doborowym gronie znajdą się firmy i organizacje, które zadebiutują na TT Warsaw. Są to: Boutique Resort Donna Carmela (Włochy), Byleando (Niemcy), CBDO Lena-Tour (Rosja), Viva Latina Tours (Chile), Gama Travel i Hotel Nova Riviera (Macedonia), Global Discovery (Holandia), Gmina Uniejów (Polska), Hebei Sinotogo International Travel Service (Chiny), Koneser Hotel Management – Hotel Moxy (Polska), LAL Ethiopia Tours (Etiopia), Madagascar Explorer (Madagaskar), Morskie Mile (Polska), Narodowa Organizacja Turystyczna Republiki Serbskiej (Bośnia i Hercegowina), Pinhal Tour (Portugalia), Przezmorze.pl (Polska), Soul Travel (Polska), Stowarzyszenie LGD Qwsi (Polska), Travel Time Litwa – Kelioniu Laikas (Litwa) oraz Wyprawa na Elbrus i Kazbek (Rosja).

Dostrzegając trendy

Targową nowością jest konkurs „AcTTive”, dedykowany promocji turystyki aktywnej, która rozwija się niezwykle dynamicznie. Wzrost zainteresowania tą formą wypoczynku, zarówno w turystyce wyjazdowej, jak i przyjazdowej oraz krajowej, jest wyraźnie zauważalny. Konkurs „AcTTive” to szansa na wyróżnienie najciekawszych propozycji w tej dziedzinie. Oferta, atrakcje lub produkty turystyczne powinny się wyróżniać: oryginalnością i innowacyjnością w stosunku do produktów istniejących na rynku, stosowaniem się do zasad turystyki zrównoważonej, wpływem na rozwój lokalny i regionalny, stopniem komercjalizacji, jakością infrastruktury i dostępnością, a także interesującym sposobem prezentacji. Zgłoszenia zostaną ocenione przez jury, w którego składzie znajdą się eksperci reprezentujący turystykę, sport, edukację oraz przedstawiciele mediów branżowych. Konkurs został podzielony na część krajową i zagraniczną. Dla zwycięzców przewidziano pamiątkowe statuetki oraz pakiety reklamowe o wartości 5.000 zł. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowane jest na 22 listopada 2018 r.

Ważny partner merytoryczny

Europejska Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej to organizacja samorządowa, której celem jest wdrażanie w krajach członkowskich Unii Europejskiej wysokich standardów usług turystycznych i dbanie o interesy branży. Po raz pierwszy pojawi się na TT Warsaw w roli partnera merytorycznego. Rok 2017 był dla branży turystycznej rokiem wdrażania nowej dyrektywy unijnej o imprezach turystycznych i właśnie temu tematowi poświęcone będzie organizowane przez ECTAA spotkanie. W trakcie konferencji zatytułowanej „Czy potrzebne są zmiany w dyrektywie turystycznej oraz ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych – głos praktyki w sześciu kwestiach zasadniczych” omówione zostaną problemy, z którymi organizatorzy musieli się zmierzyć, dostosowując swoją działalność do nowej, redefiniującej działalność organizatorów, ustawy. Zebrane zostaną razem doświadczenia praktyków – agentów, organizatorów turystyki oraz MICE – i wyjaśnione kwestie, które budzą najwięcej wątpliwości. Dzięki merytorycznej analizie nowych przepisów, licznym rozmowom z organizatorami oraz szkoleniom, których w sumie odbyło się 10 w największych miastach Polski, zyskano materiał, z którego wnioski zostaną w przyszłości zaprezentowane ustawodawcy krajowemu.

Program i rejestracja

26. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw odbędą się w dniach 22-24 listopada 2018 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, Plac Defilad 1. Rejestracja online, szczegółowy program oraz inne informacje na stronie.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.11.2018
Aktualizacja: 14.11.2018