Prezes NAT: Nie przerwaliśmy prac inwestycyjnych

Udostępnij artykuł
Wszystkich nas zaskoczyła sytuacja wywołana zagrożeniem chorobą COVID – 19, z którą obecnie boryka się świat i cała gospodarka, jednak my nie przestajemy działać. Okres spowolnienia i wyłączenia hoteli z eksploatacji spowodował jeszcze większą mobilizację w naszych działaniach nastawionych przede wszystkim na bezpieczeństwo i dbałość o zdrowie naszych gości – mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu NAT.

Nadwiślańska Agencja Turystyczna jest jednym z największych polskich gestorów bazy noclegowej w Polsce z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jesteśmy właścicielem 17 hoteli i ośrodków wypoczynkowych, a także Stacji Narciarskiej Cieńków w Wiśle. Branżę turystyczną, jak wiadomo, jako pierwszą dotknęły problemy związane z pandemią. Nie byliśmy nigdy w tak trudnej sytuacji i nie musieliśmy podejmować tak trudnych biznesowo, ale także społecznie decyzji.

Część naszych obiektów zamknęliśmy początkiem marca. Obecnie wszystkie nasze hotele nie przyjmują gości. Dla nas jest to ogromna strata i tego nie da się ukryć, jednak zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest nasze wspólne dobro, a przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich. W związku z zagrożeniem koronawirusem zmuszeni byliśmy odwołać wiele rezerwacji, proponując zmianę terminu pobytu, bądź też vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie.

Nasi klienci są bardzo wyrozumiali. Większość z nich ze zrozumieniem przyjmuje zaproponowane opcje przenoszenia rezerwacji. Nie chcą rezygnować z wypoczynku i to bardzo cieszy. Dla nas to znak, że nasi goście mają do nas zaufanie, są lojalni i jak tylko wszystko wróci do normalności będą chcieli korzystać z naszych usług.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i bazując na zapytaniach, które do nas cały czas spływają, przygotowaliśmy także propozycję dla osób, które jeszcze nie planują wypoczynku, ale o nim myślą. Promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, to pomysł, który daje nam możliwość pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na bieżącą działalność, a potencjalnym gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Dodatkowo bony ważne są przez dwa lata od ich zakupu, więc nie ma zagrożenia, że gość nie zdąży ich wykorzystać.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Spowolnienie i brak przychodów obciąża nas, ale daje też pewnego rodzaju mobilizację. Pracujemy nad wprowadzeniem nowych procedury bezpieczeństwa i zachowań naszego personelu, tak, aby w sytuacji możliwości otwarcia obiektów zniwelować ryzyko i zapewnić udany ale przede wszystkim bezpieczny wypoczynek w hotelach NAT.

Nie przerwaliśmy prac remontowych i inwestycyjnych. Mowa tutaj między innymi o nowym basenie w hotelu NAT Sarbinowo czy też o rozbudowie Hotelu NAT Krynica Morska i nowych domkach, które zaczynamy wyposażać. Z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa kończymy prace i już wkrótce będzie można nie tylko zobaczyć ich efekty, ale z nich skorzystać.

Przez cały czas włączamy się w akcje wspierające polskie marki turystyczne inicjowane przez Polską Izbę Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Zachęcamy też do tego naszych Gości. #ZostańWdomu #ZmieńTerminNieodwołuj #WspierajTurystykę.

Czas jest trudny. Liczymy jednak, że uda się pokonać kryzys i wszystko wróci do normalności. Do naszych hoteli, które rozmieszczone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce wróci gwar i uśmiech naszych gości, a my będziemy mogli zapewnić najlepszy wypoczynek w Polsce. Dbajmy o siebie i o naszych bliskich, zachowujmy rozwagę w kontaktach, a z pewnością wkrótce to nastąpi.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.04.2020
Aktualizacja: 23.04.2020