Produkty Grupy Żywiec w lokalach Sfinksa

Udostępnij artykuł
Spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, wprowadziła w swoich sieciach piwa alkoholowe i bezalkoholowe Grupy Żywiec. Oznacza to operacyjne wdrożenie umowy podpisanej w kwietniu 2018 r., w wyniku której Żywiec  będzie głównym dostawcą tych produktów do sieci Sfinksa w kolejnych latach.

  W ramach długofalowej współpracy z Grupą Żywiec, w naszych restauracjach pojawiły się produkty z portfolio tego partnera. Pod hasłem „Smakuj Ż w restauracjach Sphinx” proponujemy też klientom wybrane warianty piwa Żywiec w zestawach z daniami. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na uatrakcyjnienie oferty dla naszych gości – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Sfinks Polska i Grupa Żywiec współpracują ze sobą od 2017 roku, kiedy Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce pod szyldem Piwiarnia Warki. W kwietniu tego roku spółki podpisały wieloletnią umowę w zakresie dostaw produktów z oferty Grupy Żywiec m.in. do restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK. W efekcie asortyment piw jest teraz bardziej różnorodny. Od połowy listopada w lokalach sieci Sfinks Polska dostępne są piwa marek Żywiec (w wariantach Lager, Białe, APA, Porter), Heineken i Desperados oraz Dziki Sad. W ramach „Strefy Zero” na klientów czekają piwa bezalkoholowe Żywiec 0.0% i Warka Radler 0.0% w trzech smakach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.12.2018
Aktualizacja: 05.12.2018