Promocyjne ceny na gastronomię w Złotych Tarasach dla użytkowników aplikacji

Udostępnij artykuł
Warszawskie centrum handlowe, w myśl idei „place to be”, przyciąga klientów nowymi smakami i lokalami, przygotowując specjalną ofertę. Od 17 do 29 lutego, użytkownicy aplikacji mobilnej mogą cieszyć się z rabatów sięgających nawet 50 proc.
Światowe smaki na Złotej

Złote Tarasy można znaleźć niemal wszystkie smaki świata. Od kuchni polskiej, śródziemnomorskiej, przez kuchnię azjatycką, orientalną, czy tex-mex, aż po wegetariańską i wegańską.

Wśród najemców uczestniczących w promocji „Rozsmakuj się w Złotych Tarasach” odnaleźć można:

Max Premium Burgers – rabat 25 proc. na dowolny zestaw
A.Blikle –rabat 20 proc. na cały asortyment
North Fish – rabat 30 proc. na zupę szpinakową
Hard Rock Cafe – rabat 15 proc. na wszystkie dania i napoje bezalkoholowe (poza ofertą lunchową)
TACAMOLE – rabat 50 proc. na miskę z wybranym rodzajem mięsa
TIAN FUN – druga herbata gratis
Berlin Doner Kebab – rabat 30 proc. na cały asortyment
Take by Żurawina – rabat 50 proc. na drugą pizzę

Nagrody w aplikacji

Specjalnie dla użytkowników aplikacji i programu lojalnościowego, Złote Tarasy, poza ofertami promocyjnymi, przygotowały również pyszne nagrody, które można wymienić za punkty zdobyte podczas zakupów. Katalog nagród jest bardzo szeroki i obejmuje m.in. produkty z ofert takich najemców jak North Fish, Hard Rock Cafe, E. Wedel, Grycan oraz La Vanille. 

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.02.2020
Aktualizacja: 21.02.2020