Promowanie zrównoważonego rozwoju w Vienna House

Udostępnij artykuł
Kolejny raz 1 czerwca Vienna House świętowała międzynarodowy Dzień Dziecka. Uczciła go rozmaitymi atrakcjami przygotowanymi dla dzieci gości i dzieci z okolicy. W tym roku tematem przewodnim był zrównoważony rozwój społeczny i ekologiczny.

Każdego roku podczas międzynarodowego Dnia Dziecka hotele Vienna House zapraszają do różnych aktywności dzieci ze szkół, klubów, przedszkoli, dzieci pracowników i oczywiście gości. W tym roku wszelkie atrakcje przebiegną pod znakiem zrównoważonego rozwoju, aby zwrócić większą uwagę dzieci na ten temat.

Tworzenie kul z nasionami i sadzenie ich na terenie hotelu, badanie hotelu pod kątem ekologii, wspólne pieczenie, gotowanie i oczywiście jedzenie – tego dnia w dziecięcych oczach pojawił się błysk. W hotelowym mikrokosmosie poprzez zabawę, rozrywkę i naukę najmłodsi dowiedzieli się, jak prawidłowo obchodzić się z surowcami wtórnymi i środowiskiem. Wszystkiemu towarzyszyły atrakcje połączone z rozmaitymi zbiórkami na rzecz lokalnych organizacji charytatywnych.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Vienna House ceni regularną współpracę z lokalnymi instytucjami, ponieważ każdy hotel jest dla nich ważnym partnerem. Już dziś należy dbać o przyszłych pracowników i gości. Dzięki wydarzeniom z okazji międzynarodowego Dnia Dziecka w ubiegłych latach młodzież miała okazję zainteresować się praktykami szkolnymi i szkoleniami w hotelach. 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.06.2019
Aktualizacja: 06.06.2019