Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

Udostępnij artykuł
Grupa Hotelowa Orbis, we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesujące podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji,  w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Najbardziej innowacyjna kampania
Zgłoszony projekt „ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadczą osiągnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie.  Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mogą w , przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów  i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, prezes agencji Public Dialog.

Nagrody IPRA
Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych  i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych  w Europie Wschodniej.  W tym roku zgłoszenia napłynęły aż  z 14 krajów – Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również częścią Leadership Dialogue Forum – największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.12.2018
Aktualizacja: 10.12.2018