Pyszne.pl obniża prowizje do 0 proc. za zamówienia odbierane w restauracji

Udostępnij artykuł
Wiele lokali znalazło się w ostatnich dniach w szczególnie trudnym położeniu. W największym stopniu ucierpiały te, które tylko część obrotu uzyskują z kanału delivery. Przykładami są restauracje segmentu premium, bary z przekąskami, punkty oferujące chińszczyznę na wynos i wszystkie te, które w ogóle nie prowadzą dostaw jedzenia. Pyszne.pl podejmuje działania, aby umożliwić jak największej liczbie restauracji funkcjonowanie w nowej rzeczywistości.

W ubiegłym tygodniu do współpracy z Pyszne.pl zgłosiło się około 800 nowych restauracji. Wybrane lokale nieprowadzące dostaw jedzenia we własnym zakresie mogą zostać objęte usługą dostawy Pyszne.pl. Umożliwia ona restauracjom zamkniętym w czasie kryzysu, natychmiastowe rozpoczęcie sprzedaży z dowozem bez konieczności zatrudniania własnych pracowników. Dostawy Pyszne.pl funkcjonują na określonym obszarze w 13 polskich miastach.

Serwis wprowadza także dodatkowe rozwiązanie z myślą o restauracjach, które nie chcą lub nie mają zasobów, aby oferować dostawy, natomiast chciałyby jak najszybciej rozpocząć sprzedaż na wynos. Rejestracja w Pyszne.pl jest obecnie otwarta także dla nich, ułatwiając natychmiastowe przestawienie się z opcji „w lokalu” na opcję „na wynos”. Klient zamawia w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej, płaci online, a zamówienie odbiera w restauracji bez konieczności oczekiwania w kolejce. W związku z prośbami polskich restauratorów właściciel marki Pyszne.pl podjął decyzję o obniżeniu prowizji za zamówienia odbierane przez klientów w restauracji do 0 proc. Decyzja ma skutek natychmiastowy i obowiązuje do odwołania.

Restauracje znajdujące się w najcięższym położeniu mogą wnioskować do Pyszne.pl o odroczenie płatności prowizji. Potrzebne będzie wykazanie, że poniosły szczególnie wysokie straty. Pyszne.pl szacuje, że tym wyjątkowym środkiem wsparcia objętych zostanie około 20 proc. restauracji partnerskich.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.03.2020
Aktualizacja: 27.03.2020