Już w najbliższą środę hotel ponownie przyjmie gości. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo i ochronę osób przebywających w obiekcie, wdrożono „Protokół bezpieczeństwa grupy hoteli Radisson” – to nowy program dogłębnych procedur czyszczenia i dezynfekcji.
Naszym celem jest zapewnienie wszystkim gościom najbezpieczniejszych doświadczeń z pobytu, dlatego dodatkowo wzmocniliśmy istniejące już rygorystyczne wytyczne dotyczące higieny, czystości i dezynfekcji, tak, aby zapewnić naszym gościom komfortowy i bezpieczny pobyt. Cieszymy się z ponownego otwarcia naszych drzwi i czekamy na ponowne przyjęcie wszystkich gości – komentuje Andreea Cheratoiu, dyrektor generalna hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie.
Nowe wytyczne obejmują stacje odkażające do rąk przy wszystkich wejściach, stosowanie środków ochrony osobistej, ekranów ochronnych, mierzenie temperatury gości oraz pracowników, zwiększoną i rejestrowaną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji oraz dystans społeczny we wszystkich obszarach hotelu, w tym w salach konferencyjnych, restauracjach i biurze.
Ten szczegółowy protokół bezpieczeństwa został stworzony we współpracy z SGS, wiodącą na świecie organizacją zajmującą się kontrolą, weryfikacją, testowaniem i certyfikacją obiektów.
W Warszawie na Placu Artura Zawiszy okna w fasadzie hotelu Radisson Blu Sobieski każdego wieczora ogłaszają ile dni pozostało do ponownego otwarcia. Układające się w wielkie cyfry światła to znak, że trwa długo wyczekiwane odliczanie do uroczystego powitania pierwszych gości. Oprócz świetlnej iluminacji, hotel uruchomił niezwykle korzystną ofertę Staycation 2020, podczas której każdy gość za pobyt powyżej 2 nocy otrzymuje do wykorzystania 50 € oraz śniadanie. Więcej informacji: https://www.radissonhotels.com/pl-pl/hotele/radisson-blu-warsaw-sobieski.
ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Grupa hoteli Radisson wprowadza rozszerzenie swoich zasad bezpieczeństwa w postaci protokołu składającego się z 20 zasad oraz dodatkowego protokołu z 10 zasadami zapewniającymi bezpieczeństwo gości podczas organizacji spotkań i konferencji. Rozważane zasady obejmują:
- Zwiększoną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, zwracając szczególną uwagę na przedmioty najczęściej dotykane.
- Stacje z alkoholowym środkiem do dezynfekcji rąk i rękawiczkami przy wejściu oraz w miejscach publicznych hotelu.
- Dezynfekcję wszystkich kluczy do pokoju oraz zabezpieczenie ich do momentu wydania gościom.
- Proces ekspresowego wymeldowania dostępny dla gości w celu zminimalizowania kontaktu z obsługą.
- Zachęcanie do bezgotówkowych metod płatności.
- Procedury czyszczenia i dezynfekcji w każdym pomieszczeniu.
- Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i bezpieczeństwa dla pracowników.
- Pełne wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej, takie jak maseczki i rękawiczki.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.