Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2018

Udostępnij nas na:
We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza nagroda dla przedstawiciela firmy w historii tego konkursu.

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

W plebiscycie Dyrektor Marketingu Roku 2018 Rafał Masiak otrzymał nagrodę w kategorii – Produkty żywnościowe. Kapituła oceniała działania marketingowe dla flagowego produktu Hochland Polska – serka Almette. Projekty zrealizowane w latach 2017-2018 pod kierownictwem dyrektora Rafała Masiaka, uczyniły z Almette najcenniejszą markę w portfolio firmy z najlepszym wynikiem sprzedażowym. Jakość i kreatywność wdrażanych działań strategicznych, miały również znaczący wpływ na budowę silnych relacji z konsumentami. W ich opinii Almette to najbardziej lubiana marka w swojej kategorii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Obecnie Polska jest największym rynkiem sprzedaży Almette w całej Grupie Hochland – mówi Rafał Masiak. Marka ugruntowała pozycję lidera rynku odnotowując wzrosty we wszystkich wskaźnikach sprzedaży. Niezwykle cieszy mnie fakt, że sukcesy na polu marketingu i sprzedaży, zostały docenione przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. To wynik ciężkiej pracy całego zespołu, za co bardzo dziękuję.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.