Raffles Europejski Warsaw z nagrodą Big Sleep Awards 2019

Udostępnij artykuł
Obiekt zwyciężył w kategorii City Slicker w ramach dorocznych wyróżnień przyznawanych przez brytyjską edycję National Geographic Traveller.

WERDYKT JURY:
Zastanawiamy się, dlaczego marki luksusowe z takim opóźnieniem wkraczają do polskiej stolicy? Grand Dame europejskiego hotelarstwa otworzyła drzwi dla gości pod szyldem Hotel Europejski w 1857 roku, a niedawno przeszła renowację pod nadzorem Raffles. Efekt jest oszałamiający. Po remoncie hotel oferuje największe pokoje i apartamenty w mieście, urokliwą cukiernię, intrygującą kolekcję polskiej sztuki oraz restaurację Europejski Grill, gdzie narodowe klasyki serwowane są w stylowej odsłonie. Koniecznie trzeba też odwiedzić prawdopodobnie najbardziej luksusowe spa w Warszawie, gdzie na ścianie błyszczy mozaika z lat 60-tych, a zabiegi wykonywane są na kosmetykach Sisley.

Wyróżnienia w kategorii City Slicker zdobyły hotele The Middle House w Szanghaju oraz United Places w Melbourne. National Geographic Traveller (UK) przyznał pierwsze nagrody Big Sleep Awards w czerwcu 2017. Powstały, by zwrócić uwagę na najlepsze nowe hotele na świecie w 16 kategoriach. W każdej z nich jury wybiera zwycięzcę oraz wyróżnia dwa hotele, nagradzając tym samym 48 obiektów. Wszystkie, które zostały nagrodzone w 2019 roku zaprezentowano we wrześniowym wydaniu National Geographic Traveller (UK) oraz na stronie internetowej magazynu: nationalgeographic.co.uk/travel/2019/07/bigsleep- awards-2019.

Pat Riddell, redaktor naczelny National Geographic Traveller (UK), powiedział: – Hotele nieustannie podnoszą poprzeczkę w zakresie obsługi, designu oraz innowacji, dlatego nagrody Big Sleep Awards chcą wyróżniać najlepszych w branży. I, choć proces wyboru 16 zwycięzców i 32 wyróżnionych jest długi i wyczerpujący, mamy poczucie, że na naszej liście znalazły się najlepsze nowe hotele na świecie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.08.2019
Aktualizacja: 07.08.2019