Raport z badania: 50 proc. hotelarzy nie otwiera obiektów z powodu braku gości

Udostępnij nas na:
Serwis MojeKonferencje.pl wraz z Tomaszem Chojnackim z Hotel Marketing Group przeprowadzili badanie (w dniach 8-15 maja 2020), mające na celu analizę kondycji hoteli i innych obiektów noclegowych w czasie epidemii. To zupełnie nowa rzeczywistość, w której, chcąc nie chcąc, branża musi się odnaleźć.

W badaniu wzięli udział zarówno hotelarze, którzy zdecydowali się otworzyć swój obiekt, jak Ci, którzy z tą decyzją na razie musieli się wstrzymać. Raport odpowiada na wiele ważnych pytań związanych z kondycją branży turystycznej. Można w nim znaleźć obiektywne liczby i subiektywne opinie hotelarzy z całej Polski.

Hotelarze mieli zaledwie dwa dni na przygotowanie swoich obiektów do ponownego przyjęcia gości. Było to, i nadal jest, ogromnym wyzwaniem. Nie wszyscy hotelarze zdecydowali się na ten krok od razu. Po wielu rozmowach z dyrektorami, a także właścicielami obiektów turystycznych, zebraliśmy wiele różnych opinii, a każdy przedstawiciel branży miał odmienne odczucia co do nowego rozporządzenia. Chcąc poznać szerszą opinię hotelarzy, postanowiliśmy stworzyć branżową ankietę, która odpowiada na kilkanaście kluczowych pytań. W ankiecie wzięło udział 145 przedstawicieli obiektów hotelowych. Dzięki respondentom powstało wartościowe badanie, które dostarcza sporo przydatnych informacji i odpowiedzi na nurtujące pytania – czytamy w Raporcie.

Z publikacji dowiemy się m.in.: jaki procent obiektów noclegowych nie otworzył się w pierwszej połowie maja, kiedy hotelarze planują otworzyć swoje obiekty, przed jakimi wyzwaniami stoją hotele i jakie widzą realne szanse na powrót w tym roku klienta biznesowego.

Raport porusza również bardzo popularny ostatnio temat certyfikacji hoteli pod kątem bezpieczeństwa i wdrażanych wymogów sanitarnych. Przeczytamy również o opinii Hotelarzy na temat dezynfekcji pokoi hotelowych.

CAŁY RAPORT
>> PROSZĘ KLIKNĄĆ, ABY SIĘ ZAPOZNAĆ <<

Publikacja serwisu MojeKonferencje.pl i Tomasza Chojnackiego z Hotel Marketing Group jest wartościowa zarówno z punktu widzenia hotelu, jak i gościa. Dla Hotelarzy Raport może okazać się cenną dawką wiedzy na temat działań, jakie podjęły inne polskie obiekty noclegowe, a także opinii wyrażanych przez ich konkurentów lub kolegów po fachu. Dla gości cenne okazać się mogą te informacje, które tyczą się wprowadzanych przez obiekty noclegowe standardów bezpieczeństwa, podejścia hoteli do tematu dezynfekcji oraz przewidywanych terminów, w których obiekty noclegowe otworzą swoje drzwi dla turystów i gości biznesowych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.