Roem van Yerseke i Prins & Dingemanse łączą siły

Udostępnij artykuł
Roem van Yerseke i Royal Prince & Dingemanse oficjalnie połączyli siły i odtąd będą działać wspólnie jako jedna firma pod banderą Roem van Yerseke. Firmy rodzinne – specjalizujące się w hodowli, przetwarzaniu i handlu omułkami i ostrygami – odnalazły się wzajemnie i wzmocnią się nawzajem dzięki dwóm znanym markom: Zeeland’s Roem i Prins & Dingemanse. W wyniku połączenia tych najbardziej znanych firm zajmujących się produkcją małż z Yerseke powstaje największa w Holandii firma zajmująca się przetwórstwem omułków i ostryg.

Będąc niegdyś rywalami, naszym połączeniem osiągnęliśmy teraz coś dokładnie przeciwnego: Pozwala nam to w wyjątkowy sposób wzmocnić naszą pozycję rynkową – twierdzi Johan Lacor, dyrektor Roem van Yerseke. Powiększenie miejsca chowu kontrolowanego omułek i ostryg oraz ich rozproszenie geograficzne dało nam silny i cenny atut – dodaje.

Więcej informacji
>> prosimy kliknąć, aby się zapoznać <<

Lata temu obie firmy, jako pionierzy myślący o przyszłości, podjęły się inicjatywy, z jednej strony podejmując się hodowli wylęgu ostryg w wylęgarni skorupiaków, a z drugiej strony skupiając siły w alternatywej hodowli omułków (MZI). To unikalna wiedza w dziedzinie innowacji, dzięki której przedsiębiorstwa są przygotowane na przyszłość.

To za sprawą połączenia sił i jednoznacznej wizji powstaje bardzo silny gracz rynkowy w sektorze owoców morza, zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej. Wiodącą rolę w asortymencie odgrywają nie tylko produkty takie jak omułki i ostrygi, ale również krewetki.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.06.2020
Aktualizacja: 18.06.2020