Rusza Seaside Park Kołobrzeg

Udostępnij artykuł
Jeszcze w lipcu pierwszych gości przyjąć ma nowo powstający Seaside Park Hotel w Kołobrzegu. Obiekt położony jest w sercu uzdrowiskowej części miasta, w pierwszej linii brzegowej i składa się z części hotelowej i apartamentowej.

Część hotelowa obejmuje 210 pokoi i apartamentów o wielkości od 27 do 82 mkw., wyposażonych w balkon, 55-calowy telewizor, klimatyzację oraz bezprzewodowy Internet. Większość pokoi posiada dodatkowo rozkładane sofy dla rodzin z dziećmi.

W części ogólnodostępnej powstaje Restauracja On-The-Wave z wydzieloną strefą śniadaniową oraz strefą a ’la carte, siłownia z dodatkową, odrębną salą fitness, sale konferencyjne o łącznej powierzchni 200 mkw. oraz pokój zabaw dla dzieci z multifunkcyjną strefą animacji.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RH2019banner.png

Wkrótce dla gości będzie również dostępna strefa wellness & spa, w której znajdzie się duży 25-metrowy basen sportowy, basen rekreacyjny dla dzieci, jacuzzi, sauny (sucha, mokra oraz infrared), kriokomora, studnia lodowa, tepidarium oraz gabinety spa. Atrakcją hotelu z pewnością będzie ścianka wspinaczkowa dla dorosłych i dzieci, która powstaje w 24-metrowym wysokim hotelowym atrium.

– Cieszymy się, że już niedługo będziemy mogli przyjąć pierwszych gości – mówi Krzysztof Kraskowski, dyrektor generalny. – Na otwarcie hotelu przygotowaliśmy specjalne oferty promocyjne, które mam nadzieję zachęcą gości do rezerwowania u nas pobytów wakacyjnych. Duży nacisk kładziemy na to, aby wszyscy goście dobrze się u nas czuli, dlatego już teraz zapraszamy wszystkich do odwiedzenia tego wyjątkowego obiektu – dodaje Krzysztof Kraskowski.

Inwestorem i operatorem hotelu jest spółka Seaside Park, wchodząca w skład grupy kapitałowej posiadającej również otwarty niedawno hotel Four Points by Sheraton w Warszawie. Za zarządzanie wszystkimi projektami odpowiedzialna jest grupa doradcza hotelAG.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie FPH2019-bannerD.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.07.2019
Aktualizacja: 18.07.2019