Ruszył DeliveryWeek – akcja pomocy dla restauracji

Udostępnij artykuł
[POD NASZYM PATRONATEM] Wydarzenie organizowane jest przez Restaurant Week Polska. Dołącza do niego coraz więcej lokali. By pomóc im przetrwać, goście mogą już zamawiać dwudaniowe domowe doświadczenie restauracyjne w festiwalowej cenie 35 zł (z dostawą lub odbiorem własnym, dostawa 12,50 zł w całości dla restauracji).

W związku z pandemią restauracje znalazły się w bardzo trudnej sytuacji. Część zawiesiła działalność, część jednak służy nadal gościom poprzez dostawy i odbiór własny. Te niezależne, często rodzinne lokalne przedsiębiorstwa, obecnie walczą o przetrwanie. Aby im pomóc, zespół najpopularniejszego w Polsce wydarzenia kulinarnego, przygotował ratunkowy Festiwal DeliveryWeek. Szefowie kuchni przygotowali po dwa dwudaniowe menu do wyboru. Można je odebrać osobiście lub poprzez bezkontaktową dostawę. Restauracje zgłaszać można na bieżąco.

Po przełożeniu wiosennej edycji Restaurant Week postanowiliśmy całe siły wykorzystać, by pomóc walczącym restauracjom – mówi Paweł Światczyński z Restaurant Week. – Mamy nadzieję, że dzięki naszej bazie wspaniałych gości choć trochę uda nam się wspomóc restauracje, które działają z własną dostawą i odbiorem własnym. Zapraszamy do udziału!

Sam proces przygotowania i dostawy dań poddany został ostrym zaleceniom sanitarno-epidemiologicznym. Według zaleceń, jedzenie ma być przygotowywane w maskach i rękawiczkach higienicznych, strefy dostaw nie mogą się przenikać, a dostawcy mają często dezynfekować ręce i pojazdy. Podobnie, jak w Restaurant Weeku, zamówienia można składać najpóźniej dzień wcześniej. Zachowana jest więc wciąż filozofia #SzanujJedzenie, zgodnie z którą restauracje znając wcześniej dokładną liczbę Gości i ich menu, zamawiają dokładnie taką ilość składników, jakiej potrzebują.

Organizatorzy do współpracy zapraszają Patronów i Partnerów Festiwali restauracyjnych. Wsparcia udzielą również festiwalowi Ambasadorzy, którzy od lat chętnie promują rodzimą niezależną scenę restauracyjną.

Dwudaniowe menu w festiwalowej cenie 35 zł można już zamawiać na www.DeliveryWeek.pl. Festiwal potrwa do odwołania.

Restauracje zgłaszać można mailem na marcin.wawrzen@restaurantweek.pl

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.03.2020
Aktualizacja: 31.03.2020