Ruszył pierwszy lokal nowej marki. W planach stworzenie sieci

Udostępnij nas na:
Restauracja Juju z kuchnią perską dołączyła do grona najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Znajduje się w strefie food court na poziomie 1.  To pierwszy w Polsce lokal nowej marki. W planach właścicieli jest stworzenie sieci pod tym szyldem w różnych miastach.

Restauracja serwuje potrawy przyrządzane z oryginalnych składników i bazujące na tradycyjnych przepisach kuchni perskiej. W menu są m.in. dania główne, orientalne zupy, napoje i desery.

To kolejny nowy lokal na gastronomicznej mapie Sukcesji. Niedawno, na powierzchni 800 mkw., została otwarta restauracja Włoski Temat z kuchnią włoską.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Sukcesywnie urozmaicamy usługowy i gastronomiczny tenant mix, ponieważ takie są oczekiwania naszych klientów i wymogi zmieniającego się rynku. Dbamy o to, by wśród najemców były zarówno znane marki, jak  i  nowe, autorskie koncepty. Dzięki temu klienci zyskują zróżnicowaną ofertę, dostosowaną do własnych potrzeb i zasobności portfeli – mówi Dariusz Michalak, dyrektor ds. komercjalizacji Sukcesji.

Sukcesja jest najnowszym centrum handlowym w Łodzi, położonym blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa z najnowocześniejszym w Łodzi dziewięcio salowym kinem Helios. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.