Selgros Cash&Carry całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi i poszerza asortyment

Udostępnij artykuł
Przy podjęciu tej decyzji, kluczowe były opinie klientów, troska marki o dobrostan zwierząt oraz współpraca  z Fundacją Alberta Schweitzera. Bez obaw, nie zabraknie ryby na polskich stołach, przedświąteczna oferta Selgros będzie obfitować w elementy świeżego karpia.

Decyzja o całkowitej rezygnacji ze sprzedaż żywego karpia jest naturalnym krokiem dla Selgros Cash&Carry, marki, która kreuje trendy w branży. Dobrostan zwierząt jest dla nas najważniejszy, dlatego zawsze zapewnialiśmy najlepsze standardy transportu, przechowywania i sprzedaży żywych ryb. W 2018 roku postanowiliśmy częściowo ograniczyć ich sprzedaż, by teraz całkowicie z niej zrezygnować. Głosy naszych klientów oraz prowadzone rozmowy z Fundacją Alberta Schweitzera umocniła nas w przekonaniu o słuszności tej decyzji. Szanujemy przywiązanie do tradycji Polaków, dlatego w tym roku kładziemy większy nacisk na szeroki asortyment świeżych elementów z karpia oraz innych ryb i owoców morza, które będą dostępne we wszystkich halach w całej Polsce – komentuje Cezary Furmanowicz dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Świąteczny karp dla Polaków to król wigilijnego stołu. Selgros decydując się na ten śmiały ruch nie zapominał o swoich klientach. Firma przygotowała na okres przedświąteczny ofertę elementów z karpia, która uzupełni szeroki asortyment wędzonych i świeżych ryb oraz owoców morza. Oferta będzie dostępna we wszystkich halach. Selgros sprawił, że tegoroczne święta będą obfitować w najświeższe i wartościowe produkty, przy jednoczesnym wdrażaniu polityki zrównoważonego rozwoju firmy.

Bardzo cieszymy się z owocnych rozmów z Selgros Cash&Carry, który wsłuchał się w nasz głos i w oczekiwania klientów! Gratulujemy dobrej decyzji oraz bycia w czołówce firm, które stawiają na dobrostan zwierząt i wyznaczają właściwe trendy dla branży. Wierzymy, że decyzja ta wpłynie na pozostałych graczy na rynku i tradycja sprzedaży żywych karpi w Polsce dobiegnie wreszcie końca – komentuje Karolina Skowron, dyrektorka Fundacji Alberta Schweitzera.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.11.2019
Aktualizacja: 12.11.2019