Selgros Cash&Carry wspiera Caritas

Udostępnij artykuł
Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

– Nasza współpraca z Caritas trwa już ponad dekadę. Wspólnie wspieramy potrzebujących, poszukując okazji do tego, by poprzez nasze możliwości ulżyć tym, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Doceniając wieloletni wkład Caritas w pomoc ubogim oraz działalność, jakże ważnych dla wielu jadłodajni i placówek żywieniowych, zdecydowaliśmy się przekazać jeden z naszych samochodów dostawczych. Wierzymy, że dzięki niemu Caritas będzie mogło jeszcze lepiej wypełniać swoją wyjątkową misję – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry.

Na ręce Caritas został przekazany samochód dostawczy marki Renault. Auto zostało sprawdzone i w pełni przygotowane do nowych zadań. Selgros czerpiąc ze swojego wieloletniego doświadczenia rynkowego i współpracy z branżą HoReCa, doskonale wie jak ważnym elementem działalności placówek żywieniowych i jadłodajni jest dostawa. Korzystając z wiedzy, jakie elementy wpływają na jej skuteczność, firma zadbała o to, by pojazd przekazany Caritas był w pełni przygotowany na nowe zadania.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

– Dostawy do jadłodajni i placówek żywieniowych to ważny element naszej codziennej działalności oraz wciąż bardzo wymagające zadanie. Dbając o to, aby odpowiedzieć na podstawowe potrzeby osób, które oczekują naszej pomocy, staramy się aby dostarczanie posiłków odbywało się zawsze na czas. Jesteśmy przekonani, że dzięki samochodowi od Selgros Cash&Carry, będziemy działać jeszcze sprawniej – dodaje Jan Montowski, zastępca dyrektora Caritas Archidiecezji Poznańskiej.

Współpraca Selgros Cash&Carry z Caritas trwa od ponad dekady. Obejmuje m.in. coroczną organizację Wigilii Caritas dla potrzebujących i samotnych w całej Polsce, czy zaangażowanie w okazjonalne działania niosące pomoc tym, którzy tego potrzebują.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.07.2019
Aktualizacja: 04.07.2019