Selgros podsumowuje EuroGastro 2019

Udostępnij nas na:
Na stoisku firmy aprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów czy wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy. Podczas tegorocznej edycji firma udowodniła, że jest nie tylko jednym z czołowych dostawców najlepszych produktów dla różnych segmentów branży gastronomicznej, ale ma także realny wpływ na jej kształtowanie.

Transgourmet i Selgros słynie nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także intensywnie angażuje się w szeroko rozumiany rozwój branży gastronomicznej w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży HoReCa. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 tys. klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2,3 tys. osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <


Podczas targów Eurogastro na stoisku Transgourmet i Selgros można było wziąć udział w pokazach kulinarnych prowadzonych przez członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy Polskich. Swoje umiejętności prezentowali: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do każdego dania aromatyzowany olej. Kucharz wykorzystywał go na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Tegoroczne stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Dzięki technologii VR goście mogli odbyć wirtualny spacer po Instytucie Kulinarnym. W przestrzeni o powierzchni 200 mkw. znajdowała się również ciężarówka, której wnętrze zaaranżowano pod miejsce do rozmów. Do dyspozycji gości byli przedstawiciele Transgourmet i Selgros, którzy chętnie odpowiadali na wszystkie pytania. Dzięki owocnym dyskusjom, w przyszłości firma będzie mogła jeszcze lepiej dopasowywać swoją ofertę do oczekiwań klientów.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.