Oprócz ekspozycji prezentującej marki własne: Premium, Quality, Economy i TopSeller na stosiku odbędą się pokazy kulinarnem, w trakcie których odwiedzający goście będą mogli na żywo zobaczyć, jak we wszechstronny sposób wykorzystywać produkty dostępne w sieci. To wszystko w odpowiedzi na potrzeby zróżnicowanych grup klientów i zapewnianiu im zawsze świeżych, wysokiej jakości produktów. dużą rolę odgrywa wszechstronny asortyment.
Dzięki synergii działalności i wszechstronnej ofercie obu marek, Transgourmet i Selgros na co dzień obsługują tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, punkty zbiorowego żywienia oraz kawiarnie, cukiernie, piekarnie i wiele innych. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas.
Transgourmet i Selgros to tysiące produktów, które wyróżnia wysoka jakość i szeroki zakres cenowy. Dzięki wszechstronnej ofercie zawierającej marki własne: Transgourmet Premium, Quality, Economy, TopSeller możemy odpowiadać na oczekiwania różnych grup klientów. Oferujemy zarówno produkty z najwyższych, światowych półek, jak i przeznaczone dla mniejszych biznesów gastronomicznych lub stanowiące doskonałej jakości bazę dla żywienia zbiorowego. Podczas pokazów kulinarnych na targach EuroGastro pokażemy w praktyce wszechstronne zastosowanie naszego asortymentu – komentuje Włodzimierz Owczarski, Manager Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.