Selgros z różnorodnym asortymentem na EuroGastro 2019

Udostępnij artykuł
Oprócz ekspozycji prezentującej marki własne: Premium, Quality, Economy i TopSeller na stosiku odbędą się pokazy kulinarnem, w trakcie których odwiedzający goście będą mogli na żywo zobaczyć, jak we wszechstronny sposób wykorzystywać produkty dostępne w sieci.  To wszystko w odpowiedzi na potrzeby zróżnicowanych grup klientów i zapewnianiu im zawsze świeżych, wysokiej jakości produktów.  dużą rolę odgrywa wszechstronny asortyment.

Dzięki synergii działalności i wszechstronnej ofercie obu marek, Transgourmet i Selgros na co dzień obsługują tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, punkty zbiorowego żywienia oraz kawiarnie, cukiernie, piekarnie i wiele innych. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas.

Transgourmet i Selgros to tysiące produktów, które wyróżnia wysoka jakość i szeroki zakres cenowy. Dzięki wszechstronnej ofercie zawierającej marki własne: Transgourmet Premium, Quality, Economy, TopSeller możemy odpowiadać na oczekiwania różnych grup klientów. Oferujemy  zarówno produkty z najwyższych, światowych półek, jak i przeznaczone dla mniejszych biznesów gastronomicznych lub stanowiące doskonałej jakości bazę dla żywienia zbiorowego. Podczas pokazów kulinarnych na targach EuroGastro pokażemy w praktyce wszechstronne zastosowanie naszego asortymentu – komentuje Włodzimierz Owczarski, Manager Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.03.2019
Aktualizacja: 22.03.2019